Onko nestettä ja vuotaako työsylinteri? omista saabeistani on ylensä hajonnut kytkimenpääsylinterin tiivisteet ensimmäisenä, mutta se ilmenee kun vaikka liikennevaloissa seisoo kytkin pohjaan painettuna pidemmän aikaa niin rupeaa kytkin ottamaan kiinni.
On nestettä ja nestettä ei kulu.
Tuossa kytkin rupeaa ottamaan paremmin kun vähän luistattaa sitten taas jarrutuksessa häipyy välillä kokonaan
Vaihdekeppi vähän väpättää ajossa? Eikös tätäkin saanut jollakin moottorituen kääntämisellä hillittyä? Osaiskos sitä itse kääntää? Kyllä vähän työkalut pysyy kädessä, Mutta mikään mekaanikko en ole
Viimeksi muokannut pogi, Ke Maalis 07, 2018 17:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
alussa vuoto on niin pientä' ettei sitä huomaa pidä auton alla pahvia keulalla ja katso tuleeko tippoja työsylkyn välittömästä läheisyydestä.
siellä saattaa olla kuluma.
ja jos työkalut pysyy kädessä käännä kokeeksi jotakin moottorinkumia ja kokeile mitä se vaikuttaa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Ei mitään muuta kannata samalla vaihtaa kytkimestä kuin Jykin ilmoittamat?
Ei kyllä mitään ongelmia ole ollut muuta kuin tuo tunnottomuus.
Ei kannata siis sanoa korjaajalle että kääntää noita moottorikumeja. Voi olla liian kallista jos ei mihinkään vaikuta. Vai pystyykö itse "helposti" kääntämään. ilman koneen irroituksia
Tuo tyynyjen kääntö on ihan uutta ! Miten se tehdään ja vaikutukset. Ei oo enne kuullut. Haluaa kokeilla.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä-- ----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm --- ---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
juu monia tapoja tehdä onnistunu ilmaus
a:iso lääkeruisku ja painaa nesteen alakautta säiliöön
b:tippakannu sama homma
c:polkupyörän sisukumi säiliön kanteen ja ilmaa siihen ...loppu hoituu itsestään
d:itse kokeilin nyt viimeks ni jarrujen ilmaukseen tarkoitettua alipaine käyttöistä laitetta. toimi ku junan vessa.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Katso, ettei mikään matkalla olevista kumiletkuista pullistu kytkintä painaessa. Tuollaistakin on sattunut, tosin tuolloin oireiden ei luulisi alkavan noin yllättäen...
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
ei tietenkään vastaa koska ikävää hommaa tiedossa.
mutta aja isolla lääkeruiskulla nyt iltavilakalla nesut tupaan ja kokeile ensin eka painalluksella onko siellä vastetta, jos tokalla jo lepsuu niin diagn selvää.
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Vielä voisi koittaa "ilmausta" alakautta ilmausruuvin kautta. Jos parempaakaa työkalua ei ole niin perus pyörän pumppua olen joskus käyttänyt. Pumpun mäntä pois ja jarrunestettä pumppuun. Tämän jälkeen olen painanut pumpulla nesteet systeemiin ilmausruuvin kautta. Mutta jotain siellä kuitenkin taitaa olla rikki, jos ilmaus ei auttanut.