TIETÄJILLE kysymys OG900 kojelaudasta
TIETÄJILLE kysymys OG900 kojelaudasta
Tilanne . Vaatiiko millaisia toimenpiteitä jos kojelaudan "naamaosan" pitkät ruuvit tai ainakin osa niistä pyörii tyhjää eli vastamutteri irronnut kolostaan, miten irroitan siinä tapauksessa siististi esim puhallin moottoria irroitettaessa kojelaudan? Tai eihän sitä kokonaan kuulema tarvi irroittaa, mut mut.. Eli jos naamaosa ei aukea niin?
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
http://www.twinsaabs.com/diydash/instru ... uster.html ohjeita, ite oon ottanu sen naamaosan pois muutman kerran ja lauantaina pitäis ottaa taas pois
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Mulla oli suurin osa vastamuttereiden "muovihahloista" haljennut. Siitä vaan ensin pyörittelin niitä oman aikansa, ja sitten kiskoin pihdeillä niitä alaspäin. Ihan nätisti läksi.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Minulla sama, kyllä ne irti sai mutta takaisin laitettaessa oli vähän ikävää kun ei saa kaikkia ruuveja pitämään, varmaan lisääntyi kojelaudan natinat jonkun verran. Tosin mikäpä ogsatku se semmoinen olisi jossa kojelauta ei natisisi..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Kaasari"
- Viestit: 17
- Liittynyt: Ke Elo 11, 2004 20:32
- Paikkakunta: Laihia
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Kannattaa muistaa ruuvien järjestys ne on eri mittaisia.
Itse katkaisin kaksi ruuvia tämän takia.
ja sitten liimasin etulevyn paikoilleen pikaliimalla, ajattelin että minä en enää tuonne kurki. ( natinatkin loppuivat )
Itse katkaisin kaksi ruuvia tämän takia.
ja sitten liimasin etulevyn paikoilleen pikaliimalla, ajattelin että minä en enää tuonne kurki. ( natinatkin loppuivat )
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
meikäläisen satkun kojelaudassa yksi kanta lähti irti sieltä yläosasta. Sain sen ruuvattua irti pultista kampeamalla rakoa vähän väkisin auki ja ottamalla pihdeillä kiinni siitä sisäkierreosasta.
Ehjä satkun kojelauta ei nitise.
Ehjä satkun kojelauta ei nitise.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01