Iskarien vaihdosta.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
uudestakaupungistasaab
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
Paikkakunta: Turku 10

Iskarien vaihdosta.

Viesti Kirjoittaja uudestakaupungistasaab »

Niin että tarviiko suunnata renkaat jos vaihtaa eteen iskarit, ei jousia.

Veitsellä raaputtaa vaimentimen pulttien paikat niin riittääkö?

Ja tarviiko vaihtaa nuo joustintuen laakerit aina samalla iskarien vaihdon yhteydessä vai onko kunnosta kiinni?

Auto 19997 9000 2.0t
Premium Override
"Hölösuu"
Viestit: 2238
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
Paikkakunta: Tre

Re: Iskarien vaihdosta.

Viesti Kirjoittaja Premium Override »

Teräsharjaa ja pirusti jokapaikka.
Camber siinä voi muuttua, mutta kun laitat ne iskarit 'vetäen' samaan kohtaan asentaessa ei pitäis olla ongelmaa.
Laakereja yleensä vaihdellaan, jos ovat väljät.
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Avatar
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3921
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra

Re: Iskarien vaihdosta.

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Itse olen vaihtanut ylälaakeroinnin jos alkuperäinen ja lähemmäs 300tkm takana, yleensä olleet jo väljiä. Tartte sitten uudestaan aukoja noitten takia kun ei järin iso investointi ole samalla aukomisella.

Kulmat säädättänyt myös iskareitten ja ylälaakeroinnin vaihdon jälkeenkin ja etenkin jousien vaihdon yhteydessä. Neuvoneet ajamaan kunnon pätkän röykkysempää tietä ja jotain 100km niin asettuvat kunnolla paikoilleen ennen säätöä. Iskareis se alkupumppaus ennen asennusta tehny myös.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Vastaa Viestiin