puhelin?
Omassa autossa on tuollainen teline, joka menee kojelaudan paneelin taakse ja toinen pää menee hansikaslokeron sisään. Ei vaadi yhtään reikiä.
Toisenlainen teline oli joskus vanhassa tonnarissa. Se oli sellainen, että teline meni kojelaudan päälisen alle ja jatkui siitä alaspäin hätävilkkujen katkaisijan kohdalta ja "alapää" meni ACC:n taakse.
Näitä telieitä kannattaa etsiä Motonet, Biltema ym. kaupoista.
Käytettynä tuollaista kyynärnojaa ei ole vuoden etsimisen jälkeen vielä löytynyt
Nimimerkki LR tekee asiallisia kyynärnojia.
http://personal.inet.fi/cool/lts/late_3.jpg
Toisenlainen teline oli joskus vanhassa tonnarissa. Se oli sellainen, että teline meni kojelaudan päälisen alle ja jatkui siitä alaspäin hätävilkkujen katkaisijan kohdalta ja "alapää" meni ACC:n taakse.
Näitä telieitä kannattaa etsiä Motonet, Biltema ym. kaupoista.
Käytettynä tuollaista kyynärnojaa ei ole vuoden etsimisen jälkeen vielä löytynyt
Nimimerkki LR tekee asiallisia kyynärnojia.
http://personal.inet.fi/cool/lts/late_3.jpg
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Mä ruuvasin tohon tuhkakupin alla olevaan koloon sellasen puupalan ja siihen ruuvasin puhelimen telineen kiinni.. Just mahtuu laittaan vitosen päälle ja mahtuu viel käsi oleen normaalisti kiinni vaihdekepinnupissa..
Viimeksi muokannut hakuba2, Ti Maalis 01, 2005 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
http://koti.mbnet.fi/coyo/Saab/sisa.jpg
tossa näkyy nokian teline, on yhdellä ruuvilla kiinni (tosin jos olisin tarranauhan antanut liimautua paremmin tuohon niin ei tuota ruuvia olisi tarvittu, mut oli kiire sillo ku ton laitoin kiinni).
Kuvassa näkyy myös alkuperäinen kyynärnoja jonka ostin eräästä purkaamosta johon oli tullu ruottin tonttu purkuun ja siinä sattu olemaan tuollainen.. köyhdyin n. 50eur.....
tossa näkyy nokian teline, on yhdellä ruuvilla kiinni (tosin jos olisin tarranauhan antanut liimautua paremmin tuohon niin ei tuota ruuvia olisi tarvittu, mut oli kiire sillo ku ton laitoin kiinni).
Kuvassa näkyy myös alkuperäinen kyynärnoja jonka ostin eräästä purkaamosta johon oli tullu ruottin tonttu purkuun ja siinä sattu olemaan tuollainen.. köyhdyin n. 50eur.....
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
http://www.saab.1g.fi/9000/saab/imagepages/image6.html
tuollainen teline oli mutsin autossa kun ostettiin, siirsin sen siitä sitten omaani.
eli itse teline on siinä radion kolossa L:n muotoisella muovinkappaleella ja radio painaa sen siihen väliin. eli ilman ruuveja on nyt autoteline kiinni.
sit lataus,kaiutin/mikrofoni johdot menee sit siitä radion alla olevan lokerikon läpi sit eteenpäin
ps. piti oikeen ostaa 6210 ja ottaa toinen liittymä jotta sai autosarjan omaan autoon käyttöön
tuollainen teline oli mutsin autossa kun ostettiin, siirsin sen siitä sitten omaani.
eli itse teline on siinä radion kolossa L:n muotoisella muovinkappaleella ja radio painaa sen siihen väliin. eli ilman ruuveja on nyt autoteline kiinni.
sit lataus,kaiutin/mikrofoni johdot menee sit siitä radion alla olevan lokerikon läpi sit eteenpäin
ps. piti oikeen ostaa 6210 ja ottaa toinen liittymä jotta sai autosarjan omaan autoon käyttöön
BMW 525iA Touring Executive
Ei se kovin harvinainen ole, mutta kukaan ei halua luopua sellaisestang900aero kirjoitti:Vähän menee OT:ksi mutta ovatkos nuo kyynärnojat sitten harvinaisia, eikös noita ole vähän joka tontussa, vai oliko se erityisen kallis uutena??
Niitä on tosiaan monessa tontussa (paitsi omassani).
Se maksaa tietääkseni n.300 euroa uutena, mutta en tiedä sisältääkö se esim. kangasverhoilun vai joutuuko siihen ostamaan aina verhoilun erikseen?
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
OT: En ole kyllä valtavan monessa noita kyynärnojia nähny, vaikka luulisi olevan suht yleinen varuste.... Purkaamoiltakin aikanaan kyselin niin ei mielestäni tullu ku toi yksi vastaan jonka heti ostin (ja kuitenkin muutamia kuukausia odottelin ja kyselin). Ei noista mielellään luovuta, ja sen huomaa heti jos pääsee kokeilemaan! On se niin verraton varuste
Olo on ku soffalla istuis...
Olo on ku soffalla istuis...
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
Kyynärnoja-aiheeseen liittyen...
Asentelin viikonloppuna omani paikalleen ihan kunnolla (ollut tähän asti maton päällä, vain penkkien väliin aseteltuna )
Pakko sanoa että se on kyllä tarkoitettu tehtaalla asennettavaksi Pois sai purkaa sai takapenkit, kynnyslistat, takalattian maton jne... Tuskaa lievitti vain se, että samalla kertaa vaihdettu vasen käsijarruvaijeri meni todelle helposti paikalleen kun auto oli atomeina; aikanaan oikeaa puolta vaihtaessa "säästin vaivoja", ja kopeloin vaijerin paikalleen vain keskikonsolia kohottamalla --> verta... rystysistä... paljon...
Kaiken kruunuksi koomasin mattoon tehtävät viillot ekalla yrittämällä AIVAN poskelleen, ja jouduin tekemään viereen toiset. Nyt matto on niin silvottu ja tursuaa vaahtomuovia, että tuohon tulokseen olisi kyllä päässyt ihan ilman maton irrotustakin
Asentelin viikonloppuna omani paikalleen ihan kunnolla (ollut tähän asti maton päällä, vain penkkien väliin aseteltuna )
Pakko sanoa että se on kyllä tarkoitettu tehtaalla asennettavaksi Pois sai purkaa sai takapenkit, kynnyslistat, takalattian maton jne... Tuskaa lievitti vain se, että samalla kertaa vaihdettu vasen käsijarruvaijeri meni todelle helposti paikalleen kun auto oli atomeina; aikanaan oikeaa puolta vaihtaessa "säästin vaivoja", ja kopeloin vaijerin paikalleen vain keskikonsolia kohottamalla --> verta... rystysistä... paljon...
Kaiken kruunuksi koomasin mattoon tehtävät viillot ekalla yrittämällä AIVAN poskelleen, ja jouduin tekemään viereen toiset. Nyt matto on niin silvottu ja tursuaa vaahtomuovia, että tuohon tulokseen olisi kyllä päässyt ihan ilman maton irrotustakin
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
kyllä tonttuihin saa verhoilun numerolla samaan hintaa koko paletin,mun autoon laitettiin juuri,maksoi muuten sen joku euro alle kolmesataa,löytyy9000CS... kirjoitti:Ei se kovin harvinainen ole, mutta kukaan ei halua luopua sellaisestang900aero kirjoitti:Vähän menee OT:ksi mutta ovatkos nuo kyynärnojat sitten harvinaisia, eikös noita ole vähän joka tontussa, vai oliko se erityisen kallis uutena??
Niitä on tosiaan monessa tontussa (paitsi omassani).
Se maksaa tietääkseni n.300 euroa uutena, mutta en tiedä sisältääkö se esim. kangasverhoilun vai joutuuko siihen ostamaan aina verhoilun erikseen?
saabin omalla varaosa numerolla.
pena