9000 jubilee??!
Käsittääkseni Jubilee on puhtaasti varustelupuolen asia eli ei liity tekniikkaan. Jubileeta taidettiin pääasiassa myydä 2,0 matalapaineturboihin.
Suomessa myytiin 9000 2,3t Sport mallia, joka on tekniikaltaan Aeroa vastaava, varustelussa ja sisustassa vain eroja. Sportia sai sitten sellaisilla varusteilla kuin halusi...
Suomessa myytiin 9000 2,3t Sport mallia, joka on tekniikaltaan Aeroa vastaava, varustelussa ja sisustassa vain eroja. Sportia sai sitten sellaisilla varusteilla kuin halusi...
Aina oppii uutta, se on ilmeisesti juurikin tuo malli, en ole tuommoiseen ennen törmännytkään.9-5T kirjoitti:ng900aero kirjoitti: -98 ei ainakaan suomessa enään myyty Aeroa vain 2.3 CSE Sport 225hv.
Aerossa ei ole CSE merkkiä, Jubileessa on mutta eikai sitä tehty kuin -97 juhlavuonna. -98 suomessa myytiin vain 130, 150 ja 225hv koneilla.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Niin, joskus laitoin kuvan tästä "harvinaisuudesta".
Eli vm. -98 Jubilee 2.3l, 165kw, suomiauto.
http://koti.phnet.fi/ht989ti/saab/jubilee01.jpg
Eli vm. -98 Jubilee 2.3l, 165kw, suomiauto.
http://koti.phnet.fi/ht989ti/saab/jubilee01.jpg
Näkyy olevan tuo oikean lampunpesurin sekoilu joku tyyppivika jubileessa kun mullakin tuossa vuottavanhemmassa sekoili alkuvuodesta.tevisu kirjoitti:Niin, joskus laitoin kuvan tästä "harvinaisuudesta".
Eli vm. -98 Jubilee 2.3l, 165kw, suomiauto.
http://koti.phnet.fi/ht989ti/saab/jubilee01.jpg

No purin ja putsasin ja rasvasin sekä tietenkin kasasin ja hyvin on toiminut. (Eli annoin valohoitoa)