9000T M1989 DI+APC -värkit?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Make9000T
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 17:22
Paikkakunta: helzinki

9000T M1989 DI+APC -värkit?

Viesti Kirjoittaja Make9000T »

Kertokaapas nyt miten on?

Onkos se niin, että turboysitonnareissa on kaikissa 1989-vuosimalleissa ja siitä lähtien yhdistetty Di/APC -boksi? Ja -88 saattaa olla erikseen tai yhdessä vaiko eikö? Tällaisen käsityksen sain, kun selailin Speedpartsin sivuja, onkohan käsitys oikea?

Entä onko hyvä tuntomerkki se, että jos on yhdistetty boksi, niin silloin magneettiventtiili syylärin kupeessa on musta?

Ajattelin täsä kesän lähestyessä tilailla steg1:stä, notta ehtii paremmin kauppaan, mutta pitäis tietää, mitä tilata... Oma sabi on 2,0T M1989, ja boksi on Bosch.....575. Eli kukapa tietäisi sanoa, onko värkit yhdistetty tässä mallissa jo, vai onko APC vielä erillään? Ei huvittaisi purkaa jalkatiloja ja etsiskellä APC-boksia, jota ei ehkä olekaan siellä :oops:
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

toi sun akvaariossa oleva boxi(-575)on ruiskun ja kuskin penkin alta löytyy yhdistetty DI/APC poksi ,jos sun pirssi on -89 ja on uuden mallin musta (letkut päälekkäin)mangeetti venttiili! :wink:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Make9000T
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 17:22
Paikkakunta: helzinki

Viesti Kirjoittaja Make9000T »

Kiitos paljon! Tongitaanpas sieltä lisää bokseja sitten :D
iita
"Aero"
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Maalis 07, 2005 19:25
Paikkakunta: lapinlahti

Viesti Kirjoittaja iita »

jos on yhdistetty niin ei tartte kuin boxin numero ilmoittaa.ja eikun lastuja oottelemaan.olen kokeillut steg 1:stä .di/apc:hen -89 :cry:
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

Ei muuta kun suoraa vaan se steg3 niin kulkeepi nopeammin ne kananmunat sieltä kaupalta kotia! :wink:
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
9000T CD
"Aero"
Viestit: 335
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 10:19
Paikkakunta: JNS

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

Siis mitä? Onko tuo mankkuvenan tyyppi merkki jostain yhdistelemisestä ja miten sen saa muuten selville, eli varmistettua. Mulla nimittäin on alle vuoden ikäerolla olevissa tonnareissa joissa kummassakin sama kone ja DI-kasetti...niin erilainen mankkuvena..höh.
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Make9000T
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 17:22
Paikkakunta: helzinki

Viesti Kirjoittaja Make9000T »

9000T CD kirjoitti:Siis mitä? Onko tuo mankkuvenan tyyppi merkki jostain yhdistelemisestä ja miten sen saa muuten selville, eli varmistettua. Mulla nimittäin on alle vuoden ikäerolla olevissa tonnareissa joissa kummassakin sama kone ja DI-kasetti...niin erilainen mankkuvena..höh.
Speedpartsin sivujen tietojen mukaan -89 lähtien ja mukaanlukien turbotonnareissa on yhdistetty APC/DI -boksi. Samalla ovat sitten tehtaalla vaihtaneet magneettiventtiilin mustaan versioon, joka sitten kai on hyvä maamerkki tuolle yhdistetylle boksille...
Make9000T
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 17:22
Paikkakunta: helzinki

Viesti Kirjoittaja Make9000T »

9000T CD kirjoitti:Siis mitä? Onko tuo mankkuvenan tyyppi merkki jostain yhdistelemisestä ja miten sen saa muuten selville, eli varmistettua. Mulla nimittäin on alle vuoden ikäerolla olevissa tonnareissa joissa kummassakin sama kone ja DI-kasetti...niin erilainen mankkuvena..höh.
Juu ja jos sulla on -88 ja -89 mallit, niin sillon se on varmaankin niin, että vanhemmassa on vielä APC ja Di -boksit erillään. Konehan on kai sama ja kasetti molemmissa. Boksit vaan vähän muuttuneet näiden vuosimallien välillä...
Make9000T
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 17:22
Paikkakunta: helzinki

Viesti Kirjoittaja Make9000T »

iita kirjoitti:jos on yhdistetty niin ei tartte kuin boxin numero ilmoittaa.ja eikun lastuja oottelemaan.olen kokeillut steg 1:stä .di/apc:hen -89 :cry:
Miksi :cry: ? Eikö se sitten ollukaan hyvä? Ajattelin, että tää steg1 vois olla hyvä tähän mun rassiin, kun ei oo tuota katalysaattoriakaan, niin ei ahdista. Eikun tilaus menemään ja oottelemaan... Ainahan se 40heppaa lissää kesäks kelpaa 8)
Vastaa Viestiin