Sen jälkeen taaas huoletonta ajoa 800km!

Komento takaisin....vtp9k kirjoitti:Taisit sittenkin päästä sen moottorin kimppuun...Ääni tulee nokkaketjun laahaimesta, kulutus ( muovi ) kulunut etureunasta
pois ja ketju hankaa alumiinista laahaimen koteloa vasten.
Öljypohja pois, jakopään kansi irti, laahainta vaihtoon. Samalla tietenkin kannattanee kurkistaa alakerran laakereiden kunto.
Oikeasti alkaa tuntua siltä, että toi ei ole edes vitsi, ainakaan omalla kohdallapeinu kirjoitti:Joo sitä laakeriremonttia ei pidä karsastaa. Triviaali homma. Samalla tietysti öljypohjan osat irralleen ja siivilän putsaus.
Sen jälkeen taaas huoletonta ajoa 800km!
Eihän se ollut vitsi. Sisäänajo 800km ja sen jälkeen öljynvaihtoV.J.S kirjoitti:Oikeasti alkaa tuntua siltä, että toi ei ole edes vitsi, ainakaan omalla kohdallapeinu kirjoitti:Joo sitä laakeriremonttia ei pidä karsastaa. Triviaali homma. Samalla tietysti öljypohjan osat irralleen ja siivilän putsaus.
Sen jälkeen taaas huoletonta ajoa 800km!Viimeaikoina ei ole päässyt huoletonta ajoa edes tankillista, prkl
EDIT:
Vikalistaa kytkin, kansi, jakopää & alustaremontin JÄLKEEN (n. 8000km):
-Kampuran asentoanturi
-Pakoputki (keskivaimennin) vuoto & räminää (ei korjattu vielä)
-Turbon öljyputki murtui
-Kampuran vauhtipyörän pään stefa alkoi falskaamaan norona öljyä läpi (ei korjattu vielä)
Että semmosta kivaa...