![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
???Mäksä kirjoitti:noihan maksaa motonetissa muutaman hassun kympinjyrmy kirjoitti:ja mä otan kirkkaat vilkut eteen ja sivulle, kiitossaat orkkikset tilalle
Mulla on lämpimänä vähän korkeella tyhjäkäynti, välillä jopa 1200rpm, vaihtelee. Kylmänä normaali. Myös pikkasen nykii pintakaasulla pienillä kierroksilla ajettaessa. Mistään tolkuttomasta vaeltelusta ei kuitenkaan voi puhua.Mäksä kirjoitti:kyllä tuon vois itellä ajoautona pitää mikäli sais tuon tyhjäkäynnin tolkuttoman vaelluksen lämpimällä koneella, ja samasta viasta johtuvan nykimisen ajossa pois. Kyllä ne Mäkki rahat aina jostain saa
Mulla on semmoinen mielikuva, että IMM vaikuttaa juurikin pienillä kierroksilla, olkoon vaikka <2000rpm. Jostain tämmöistä muistelen, ja likaisuus, tai rikkinäisyys aiheuttas nykimisongelmaa. Tai sit se on tyhjäkäyntimoottori, mikä vaikuttaa tossa alle 2000rpm. Oon meinaan kans toisinaan viimeaikoina havainnu pientä nykimistä tilanteessa kaasu ylhäällä rullailee automaatin lukitulla nelosella ja rundit alle 2000. Kiekkamittarista tuota ei kyllä voi väittää huomaavansa.puu kirjoitti:Mulla on lämpimänä vähän korkeella tyhjäkäynti, välillä jopa 1200rpm, vaihtelee. Kylmänä normaali. Myös pikkasen nykii pintakaasulla pienillä kierroksilla ajettaessa. Mistään tolkuttomasta vaeltelusta ei kuitenkaan voi puhua.Mäksä kirjoitti:kyllä tuon vois itellä ajoautona pitää mikäli sais tuon tyhjäkäynnin tolkuttoman vaelluksen lämpimällä koneella, ja samasta viasta johtuvan nykimisen ajossa pois. Kyllä ne Mäkki rahat aina jostain saa
Millä tota ilmamassamittaria uskaltaa putsata. Öljyä ainakin siellä tuntuis olevan, kun toi mylly sitä hönkii.Henkka #2283 kirjoitti:Mulla on semmoinen mielikuva, että IMM vaikuttaa juurikin pienillä kierroksilla, olkoon vaikka <2000rpm. Jostain tämmöistä muistelen, ja likaisuus, tai rikkinäisyys aiheuttas nykimisongelmaa. Tai sit se on tyhjäkäyntimoottori, mikä vaikuttaa tossa alle 2000rpm. Oon meinaan kans toisinaan viimeaikoina havainnu pientä nykimistä tilanteessa kaasu ylhäällä rullailee automaatin lukitulla nelosella ja rundit alle 2000. Kiekkamittarista tuota ei kyllä voi väittää huomaavansa.
Tuosta korkeesta tyhjäkäynnistä. Ite oon selvinny siitä jo pari kertaa tsekkaamalla kumiletkut läpitte (yleensä riittää, et paikallistaa suhinan). Letkun päästä pätkä pois ja taas pysyy rundit rotissa.
Ite en sille ole koskaan tehnyt mitään. Mutta muistaakseni täällä on ollut puhetta ihan CRC:stä. Ja putsaaminen taitaa helpottua pienellä purkamisella. Ainakin omassa CC:n IMM:ssa on päädyissä sokat, jotka avaamalla pitäis mitä ilmeisimmin lähteä verkot irti.puu kirjoitti: Millä tota ilmamassamittaria uskaltaa putsata. Öljyä ainakin siellä tuntuis olevan, kun toi mylly sitä hönkii.
Sääli kameran puolesta. Tonttu on tainnut tartuttaa siihen jonkin pykimispöpön.Mäksä kirjoitti:piti äsken ottaa videoo havainnollistamiseksi mutta nyt on kyllä videokamera jostain syystä menny rikki![]()
eli tyhjäkäynnillä N asennossa...kierrokset pomppii 800-1000kierroksen välein..ja toi kierrosluvun vaihtuminen on todella "terävää" eli koko autossa tuntee sen...ja aina... ...kiihdyttääkö vai ajaako tasaisesti, tai cruisella.
TK moottori on ensin putsattu ja sitten myöhemmin vaihdettu, suodattimet on vaihdettu, auto on myös ollut saabin merkkihuollossa ja auto antaa jonkun vikakoodin, mutta heillä ei ollu isattia niin eivät saaneet koodia puretuksi eli vikaa on, mutta missä.