pakosarjan pinnapultit
pakosarjan pinnapultit
minkälaiset pinnapultit pitäis olla, minkä pituset ja jos eri pituisia niin minne mikin tulee...entäs onko jokaisessa se "lämpölaajenemis holkki" siin välissä?
sit ihan eri juttu mut jos perusahtoi nostaa ni pitääkö sitä hukkaportin tankoa kiertää niin et se lyhenee, vai pitenee ja kuinka paljon (apc/di lastun takia siis tämä operaatio)
sit ihan eri juttu mut jos perusahtoi nostaa ni pitääkö sitä hukkaportin tankoa kiertää niin et se lyhenee, vai pitenee ja kuinka paljon (apc/di lastun takia siis tämä operaatio)
BMW 525iA Touring Executive
Re: pakosarjan pinnapultit
Et sitten viitsinyt käyttää hakua?Mäksä kirjoitti:sit ihan eri juttu mut jos perusahtoi nostaa ni pitääkö sitä hukkaportin tankoa kiertää niin et se lyhenee, vai pitenee ja kuinka paljon
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 295#214295
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 8443#48443
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
Firges9000
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
Firges9000
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
25 Nm on noiden pakosarjan muttereiden kiristysmomentti.Turbo16 kirjoitti:Momentit nyt ainakinMäksä kirjoitti:sanotaan vai, en oo aikoihin käyttäny sitä ku se on niin surkea opus ettei siin yleensä mitään kerrota
Aika pieni, mutta toimii.
Eipäs pinnapultit katkea.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3