Vaihdelaatikon irroitus
Vaihdelaatikon irroitus
Laatikko porskahti ja tarkoitus olisi iltasella purkaa se pois. Jos joku viitsisi laittaa vähän osviittaa miten se homma kannattaisi tehdä. auto on 87 turbo+manuaali
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Laatikon irroitus on helppoa kuin heinänteko.
1. Kuskin puolen sisäloksu irti ja akkuteline sivuun
2. Moottorinosturi laatikon nostokoukkuun tai tue loota alakautta (ellet ole Conani ja nosta 60-70kg vasemmalla kädellä asennosta kuin asennosta). Tue myös moottorin vaihdelaatikon pääty esim. öljypohjasta tai yläpuolelta nostokoukulla
3. Löystä apurunko ja irroita lootan tukikumin pultti ja laatikon maadoitusjohto sekä nopeusmittarin signaalijohto / vaijeri
4. Irroita startti ja avaa vaihteensiirtimen yhdyskumin liitos.
5. Avaa loputkin laatikon kiinnityspultit
6. Irroita kytkinletku/putki liitoksesta
7. Vedä loota koneesta irti
8. Nosta/laske loota pois konehuoneesta.
Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä
Se on siinä. Aikaa menee ehkä vartti, max 20min jos pitää vähän pitemmän tupakkitauon...Not. Ekalla kerralla irtiotto on ainakin päivän homma, ja se loota sitten painaa oikeasti paljon. Purkamista on ihan kotitarpeiksi, joten onnea askarteluun.
1. Kuskin puolen sisäloksu irti ja akkuteline sivuun
2. Moottorinosturi laatikon nostokoukkuun tai tue loota alakautta (ellet ole Conani ja nosta 60-70kg vasemmalla kädellä asennosta kuin asennosta). Tue myös moottorin vaihdelaatikon pääty esim. öljypohjasta tai yläpuolelta nostokoukulla
3. Löystä apurunko ja irroita lootan tukikumin pultti ja laatikon maadoitusjohto sekä nopeusmittarin signaalijohto / vaijeri
4. Irroita startti ja avaa vaihteensiirtimen yhdyskumin liitos.
5. Avaa loputkin laatikon kiinnityspultit
6. Irroita kytkinletku/putki liitoksesta
7. Vedä loota koneesta irti
8. Nosta/laske loota pois konehuoneesta.
Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä
Se on siinä. Aikaa menee ehkä vartti, max 20min jos pitää vähän pitemmän tupakkitauon...Not. Ekalla kerralla irtiotto on ainakin päivän homma, ja se loota sitten painaa oikeasti paljon. Purkamista on ihan kotitarpeiksi, joten onnea askarteluun.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84