Vaihdelaatikon irroitus

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
latejii
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: La Syys 11, 2004 09:36
Paikkakunta: oulu

Vaihdelaatikon irroitus

Viesti Kirjoittaja latejii »

Laatikko porskahti ja tarkoitus olisi iltasella purkaa se pois. Jos joku viitsisi laittaa vähän osviittaa miten se homma kannattaisi tehdä. auto on 87 turbo+manuaali
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Laatikon irroitus on helppoa kuin heinänteko.
1. Kuskin puolen sisäloksu irti ja akkuteline sivuun
2. Moottorinosturi laatikon nostokoukkuun tai tue loota alakautta (ellet ole Conani ja nosta 60-70kg vasemmalla kädellä asennosta kuin asennosta). Tue myös moottorin vaihdelaatikon pääty esim. öljypohjasta tai yläpuolelta nostokoukulla
3. Löystä apurunko ja irroita lootan tukikumin pultti ja laatikon maadoitusjohto sekä nopeusmittarin signaalijohto / vaijeri
4. Irroita startti ja avaa vaihteensiirtimen yhdyskumin liitos.
5. Avaa loputkin laatikon kiinnityspultit
6. Irroita kytkinletku/putki liitoksesta
7. Vedä loota koneesta irti
8. Nosta/laske loota pois konehuoneesta.

Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä

Se on siinä. Aikaa menee ehkä vartti, max 20min jos pitää vähän pitemmän tupakkitauon...Not. Ekalla kerralla irtiotto on ainakin päivän homma, ja se loota sitten painaa oikeasti paljon. Purkamista on ihan kotitarpeiksi, joten onnea askarteluun.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vastaa Viestiin