Ysisatkun ja tonnarin kytkimen vaihto on hommana täysin eri planeetalta sekä työvaiheiden että vaikeusasteen osalta. Itse levy ja asetelma nyt tietenkin vaihdetaan samalla tavalla, kun asetelma on esillä, mutta tonnarissa on olennaisesti enemmän purkamista ennen kuin siihen asti pääsee, koska laatikon joutuu tiputtamaan. On vissiin melko v-mainen operaatio .
Juu vaatii laatikon irroittamisen koneesta. Apurunko tarttee löystää, se on saranoitu, eli laatikon saa alakautta pois edestä, kunhan ensin purkaa n. puolet konehuoneesta. Parkkiksella tunkkien ja pukkien kanssa pulatessa menee ensikertalaiselta ainakin päivä-pari, kunnon vehkeillä osaava ammattilainen tekee varmaan n. neljään tuntiin...Ei vaadi mitään ihmeellisiä erikoistyökaluja, tonnarin kytkimen keskittämiseksi tosin esim. satkun kytkinakseli on aivan ehdoton apu. Saman asian kyllä ajaa varmaan joku oikean kokoinen puukalikka.
Ei pidä lannistua, hommassa ei ole mitään vaikeaa, julmetusti vaan pultin ruuvausta vitt... eiku ikävissä asennoissa ja pari päivää aikaa niin hyvä tulee
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84