Mulle ainakin väittivät tuolla Hertsikan länkkärissä, kun uutta hain, jotta noilla uusilla ei ole paskankaan merkitystä asennolla, eikä tarvi odotella öljyjen valumista, kun siellä on kuulma geelit sisällä.
Enkä ootellut ja hyvin on toiminut.
Eihän tuossa vanhankaan säilytyksessä pitäisi kasittääkseni mitään ongelmia olla, kun vaan venttaa sen puolisentuntia ennen virrankytkemistä, jonka tuo ölkkä malli on ollut oikeinpäin.
Korjatkoot joku, jos olen väärässä.
M1988-korjaamokäsikirjassa, jossa neuvotaan puolan vaihto kasettiin ruuvataan kasetti irti ja asetetaan kuvassa ylösalaisin venttiilikopan päälle.
Mitään mainintoja edes odotusajoista ja öljyjen valuttamisista ei ole. Tosin tilannehan saattaisi olla jonkin verran eri noissa irtopuolaisissa kuin umpeenrakennetuissa. Muutenkin tuollaisen asian dokumentointi saattaa olla vähän puutteellinen ekassa versiossa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Omani seisoi sateessa mitenpäin se nyt sattu potkaistessa kääntymään kun tuota tontun konetta rustailin, projekti vaikutti niin epätoivoiselta etten uskonut sitä enää koskaan laittavani takaisin paikalleen Mutta toimii edelleen ilman ongelmia.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ei ne muuntajaöljyt mitään tervaa ole, se aika mitä kuluu ruuvien kiinnittämiseen, johdon kiinnittäimseen ja kuskin pukille kapuamiseen riittää vallan hyvin tuolle..
Kun ostat uuden DI-kasetin kaupasta, se tulee ketarat ojossa, eli makaa paketissa selällään vuosia varastossa.
Jos kasetista on puolat halki, niin sittenhän tilanne on toki huonompi, näitäkin on kuitenkin korjattu epoksilla ja täyttämällä puola uudelleen.