Olen katsellut nykyisen kakkosauton 99:sin tilalle 9000:sta. Tutulla olisi myynnissä tekniikaltaan hvyä, mutta ruostetta siellä täällä oleva yksilö. Autolla on ajettu 368tkm ja se on turbo&automaatti. Tekniikan vuoksi auto kiinnostaa, mutta mahtaako noille ruosteille mitään? Kannattaako sekaantua koko keksintöön?
Paljoko tuosta kannattaisi maksaa?
9tonnisen hinta
Re: 9tonnisen hinta
Mitä vuosimallia ja mitä korimallia auto on?nittiniiu kirjoitti: Paljoko tuosta kannattaisi maksaa?
Nettiautosta löydät varmaan jotain vertailupohjaa.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Jos auton valmistenumeron 7. merkki oikealta on K, niin se on vuonna 1988 rekisteröity vuosimallin 1989 auto.
Ruosteita voi yrittää hillitä hetkeksi niin, että voi leimata pari kertaa, hyvän auton useammakin kerran.
Ruostepaikoista oli listaa täällä: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 948#213948
Ruosteita voi yrittää hillitä hetkeksi niin, että voi leimata pari kertaa, hyvän auton useammakin kerran.
Ruostepaikoista oli listaa täällä: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 948#213948
Viimeksi muokannut jus, La Helmi 18, 2006 22:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Olisiko vuosimallia -89, mutta käyttöönotettu jo vuoden -88 puolella. Ruosteista romua ei kannata ostaa, jos ei ole valmis mittaviin korjauksiin. Hyvätekniikkaiset vanhammat tonnarit ovat vielä yleisiä, hyväpeltiset harvinaisempia.nittiniiu kirjoitti: Auto on vuosimallia 88 ja konttiperäinen eli CD. Rekisteriotteessa on 00.00.1988 mitähän lie tarkoittaa. Olen luullut, että CD tuli vasta 89.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti