Aeron T5-boxi 2.3 lpt:oon
Aeron T5-boxi 2.3 lpt:oon
Eli miten on, käykö -96-mallisen aeron boxi vuoden 94 2.3t autoon?
Aerossa ajonesto, lpt:ssä käsittääkseni ei. (hälytin on, mutta ei kauko-ohjaimia, joten pois päältä. Avaimella lähtee aina käymään...)
Lpt on automaatti, tunnistaako boxin tämän vai onko eri versiot?
Mitä muita esteitä?
Magneettiventtiili on laitettava toki ja letkut siihen. Saako siis näilllä täyttä painetta?
T: Samu
Aerossa ajonesto, lpt:ssä käsittääkseni ei. (hälytin on, mutta ei kauko-ohjaimia, joten pois päältä. Avaimella lähtee aina käymään...)
Lpt on automaatti, tunnistaako boxin tämän vai onko eri versiot?
Mitä muita esteitä?
Magneettiventtiili on laitettava toki ja letkut siihen. Saako siis näilllä täyttä painetta?
T: Samu
HUH!!! onneksi ei tullu ostettuu viime keväänä oli vm. 93 2.3T boxi myynnis.... 250e
Oisin ostanut jos oisin saanut varmuuden sopivuudesta.... ei löytyny tietoa keneltäkään joten ostamatta jäi. Onneksi

Oisin ostanut jos oisin saanut varmuuden sopivuudesta.... ei löytyny tietoa keneltäkään joten ostamatta jäi. Onneksi

9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Jos saat jonkun innostumaan kantojen laittamisesta piirilevylle niin ei tuo mahottomia maksa. Piirin hinta ja postikulut (aika kalliita piirejä kylläkin) Sitten jää vielä sulle piirit jolla auton saa alkuperäis kuntoon.samurai23 kirjoitti:Missäs tai miten sitten tuo softan vaihto täyspaineiseksi onnistuu? Ja onko kallista?
s

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
-
- "Hirsch"
- Viestit: 993
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
patu kirjoitti:HUH!!! onneksi ei tullu ostettuu viime keväänä oli vm. 93 2.3T boxi myynnis.... 250e
![]()
Oisin ostanut jos oisin saanut varmuuden sopivuudesta.... ei löytyny tietoa keneltäkään joten ostamatta jäi. Onneksi
Mitä onnea siinä nyt on jos ei päivitä matalapainetta täyspaineiseksi

On muuten eroa....
Itellä on -95 2,3, jonka päivitin -93:n boxilla täyspaineseksi viime keväänä ja hienosti pelittää.
Ainoa probleema on ajoneston kanssa. Helpoin tapa on tosiaan katsoa epc:ltä mikä boxi on autossa kiinni ja mitä myydään.
boxi VSS:llä ei käy estottomaan autoon, mutta toisin päin käy vaikkakin vss ei toimi tämän jälkeen.
Korjatkoon joku mikäli olen väärässä, mutta näin minä tein ja toimii!!!
terv Sami R.
Sami R. #986
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
-
- "Hirsch"
- Viestit: 993
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
peinu kirjoitti:Veikkaan, että Rotkuksella oli joko kirjoitusvirhe, tai sitten se oli vuosimalli -94 vamistettu -93 kesälomien jälkeen.
No perskules

Taitaa Peinu olla oikeassa että ko. boxi oli vuonna -93 tehty malliin -94.
Muistelin vaan katsoneeni EPC:ltä (tai myyjän väittämän mukaan) että se olis ollut -93.... (täytyy oikein tsekata se jossain välissä)
t.Sami
Sami R. #986
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
No niin hinta kantojen laitoon kysytty, kantoineen tuo työ maksaa 40e.V-M kirjoitti:Jos saat jonkun innostumaan kantojen laittamisesta piirilevylle niin ei tuo mahottomia maksa. Piirin hinta ja postikulut (aika kalliita piirejä kylläkin) Sitten jää vielä sulle piirit jolla auton saa alkuperäis kuntoon.samurai23 kirjoitti:Missäs tai miten sitten tuo softan vaihto täyspaineiseksi onnistuu? Ja onko kallista?
sMutta jos kantojen laittajaa ei löydy niin voin kysellä millä rahalla tuo mun hovi kolvaaja hoitais homman.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
samurai23 kirjoitti:Eli meneekö nyt siis niin, että ensin kannat levylle ja sitten siihen sopii vaihdettavat piirit? Minkä hintaisia ne ovat ja mistä?V-M kirjoitti:
No niin hinta kantojen laitoon kysytty, kantoineen tuo työ maksaa 40e.
V-M
T: nimim. kannoitinko turhaan
Tarkoitatko niitä "aeron" valmiita piirejä, ne maksaa postikuluineen 45e.
Voihan sinne laittaa kantojen laiton jälkeen ne vanhat piiritkin.

Eli tuosta ynnäilemällä valmiin paketin uusilla piireillä saa 100e:lla takaisin lähetys kuluineen. Sen jälkeen sinne voi itse nipsutella soppeleita softia.
Mutta nuo kannat on kyllä sellaisia että melko varovainen pitää olla tai sitten pitää käyttää oikeaa työkalua irroittamiseen, reunaa vasten ei kärsi vääntää yhtään.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135