Kytkin ongelmaa

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Kölli

Kytkin ongelmaa

Viesti Kirjoittaja Kölli »

Onko teillä ollut tälläistä kytkin ongelmaa?

Kytkin ei irrota aina kunnolla, mutta kun pumppaa polkimella saa irroittamaan.

Mikähän mahtaa olla vikana?
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Mitä ensimmäinen, normaali painallus saa aikaan.

jos toimii ,kun pumppaa poljinta, ehdotan ilmausta.

Letku ilmausruuviin, letkuun fillarin pumppu, nippa auki ja ime pumpulla.
Tuollainen iso 20ml:n injektioruisku on meillä pelkästään tuossa käytössä.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Järjestelmäänhän ei yleensä tule ilmaa itsestään, joten epäilen poljinsylinteriä.(jos ei ole juuri tehty korjausta eikä ilmaus onnistunut)
Kölli

Viesti Kirjoittaja Kölli »

Niin minäkin mietin sitä poljin sylinteriä, onkohan samanlainen sylinteri ruiskussa ja turbossa?

Voisiko olla myös vilaa putkistossa?
Blackviggen
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2006 16:08
Paikkakunta: State of Koria

Viesti Kirjoittaja Blackviggen »

Kato tosta, kokemusta on!!!!!!!!!

Blackviggen kirjoitti:Järjestys kytkin hommis!
- Vuotojen tarkastelu ja päättely.(ilmanen)
- Ilmaus. (ilmanen)
- Pääsylinterin tiivisteiden vaihto. (n.7ecu)
- Pääsylinterin > Työsylinterin hydrauliletkun vaihto. (n.40ecu)
- Työsylinterin vaihto. (n. 150-600ecu)riippuu teetkö ite vai teetätkö.
- Siinä sit samalla vaihat asetelman ja kytkin levyn (100-300ecu) kun kerrran on paikat avattu.

Et tällee jatkat tarkasteluu, niin homma hoituu ja vankkurit kulkee.
2763 -"Saab on auto isolla A;lla "9-5 SE 2.3t 98" green metalic , KA900 8v 88" pystäri, OE exät: 900i 16v 91 ]"red devil ".900i 8v 89" white pollari.9000 CD 2.0 92" ]grey metalic.
Vastaa Viestiin