Onko teillä ollut tälläistä kytkin ongelmaa?
Kytkin ei irrota aina kunnolla, mutta kun pumppaa polkimella saa irroittamaan.
Mikähän mahtaa olla vikana?
Kytkin ongelmaa
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Mitä ensimmäinen, normaali painallus saa aikaan.
jos toimii ,kun pumppaa poljinta, ehdotan ilmausta.
Letku ilmausruuviin, letkuun fillarin pumppu, nippa auki ja ime pumpulla.
Tuollainen iso 20ml:n injektioruisku on meillä pelkästään tuossa käytössä.
jos toimii ,kun pumppaa poljinta, ehdotan ilmausta.
Letku ilmausruuviin, letkuun fillarin pumppu, nippa auki ja ime pumpulla.
Tuollainen iso 20ml:n injektioruisku on meillä pelkästään tuossa käytössä.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 87
- Liittynyt: Ke Tammi 25, 2006 16:08
- Paikkakunta: State of Koria
Kato tosta, kokemusta on!!!!!!!!!
Blackviggen kirjoitti:Järjestys kytkin hommis!
- Vuotojen tarkastelu ja päättely.(ilmanen)
- Ilmaus. (ilmanen)
- Pääsylinterin tiivisteiden vaihto. (n.7ecu)
- Pääsylinterin > Työsylinterin hydrauliletkun vaihto. (n.40ecu)
- Työsylinterin vaihto. (n. 150-600ecu)riippuu teetkö ite vai teetätkö.
- Siinä sit samalla vaihat asetelman ja kytkin levyn (100-300ecu) kun kerrran on paikat avattu.
Et tällee jatkat tarkasteluu, niin homma hoituu ja vankkurit kulkee.
2763 -"Saab on auto isolla A;lla "9-5 SE 2.3t 98" green metalic , KA900 8v 88" pystäri, OE exät: 900i 16v 91 ]"red devil ".900i 8v 89" white pollari.9000 CD 2.0 92" ]grey metalic.