elikkä kyseessä on 9000 2.3 16v cd vm.90 automaatti.
ongelmana on että saa startata aika kauan että hörähtää
käyntiin ja sitten kylmänä ei pysy käynnissä
mistä vois alkaa ettimään vikaa
jmk75 kirjoitti:missä on se di-kasetti ja mitä tekee
jos se hajoaa ja paljo maksaa
Piiiiitkään starttiin todennäköisin syy löytyy bensapumpun kannessa olevasta takaiskuventtiilistä osa no:4161766 (hinta saab tiskillä noin 20€), muualta ei oikein saa.
Kylmänä käynnissäpysymis huoliin lienee auttaa tuo moottorin lämpötila anturi (motonetissä noin 10€), Saab hinnasta ei tietoa.
DI kassu tuskin on paskana jos auto muuten pelittää, eli ei esiinny pahempaa nykimistä. (Saab tiskillä noin 200€), muualta ei oiken saa.
jmk75 kirjoitti:missä on se di-kasetti ja mitä tekee
jos se hajoaa ja paljo maksaa
Piiiiitkään starttiin todennäköisin syy löytyy bensapumpun kannessa olevasta takaiskuventtiilistä osa no:4161766 (hinta saab tiskillä noin 20€), muualta ei oikein saa.
Kylmänä käynnissäpysymis huoliin lienee auttaa tuo moottorin lämpötila anturi (motonetissä noin 10€), Saab hinnasta ei tietoa.
DI kassu tuskin on paskana jos auto muuten pelittää, eli ei esiinny pahempaa nykimistä. (Saab tiskillä noin 200€), muualta ei oiken saa.
joo ei ole mitään nykimisongelmia,ainoat viat on ku saa
lämpimänä(kylmänä myös) startata piiiiiitkään ja kylmänä ei pysy käynnissä.
täytyypä vaihtaa nuo osat ja katsoa miten käy.
jmk75 kirjoitti:missä on se di-kasetti ja mitä tekee
jos se hajoaa ja paljo maksaa
Piiiiitkään starttiin todennäköisin syy löytyy bensapumpun kannessa olevasta takaiskuventtiilistä osa no:4161766 (hinta saab tiskillä noin 20€), muualta ei oikein saa.
Kylmänä käynnissäpysymis huoliin lienee auttaa tuo moottorin lämpötila anturi (motonetissä noin 10€), Saab hinnasta ei tietoa.
DI kassu tuskin on paskana jos auto muuten pelittää, eli ei esiinny pahempaa nykimistä. (Saab tiskillä noin 200€), muualta ei oiken saa.
joo ei ole mitään nykimisongelmia,ainoat viat on ku saa
lämpimänä(kylmänä myös) startata piiiiiitkään ja kylmänä ei pysy käynnissä.
täytyypä vaihtaa nuo osat ja katsoa miten käy.
Onnea ja menestystä.
Toivotaan, jotta noilla korjaantuu.
Ton takaiskun vaihtoon sitten tarvis hiukan erikois kamppeita, vaan laita paineenkestävää letkua laatuklemmareilla väliin. (Painettahan ruiskussa tuolla ei ole kuin max 3,0bar startissa).