(no ainakin se on parempi kuin tuo pakkelikasa...)
Ajotietokone kaiketi pelittää oikein, kulutukseksi näytti 6,5l satasella ja polttoainemittarin perusteella yläkanttiin laskettuna abaut 7l/100km.
Kyyti on aivan mahtavan loistavaa, kiihtyy ku tykki (vrt. og900/vectra) ja tavaraakin mahtuu kivasti

Mittarissa hiukkasen vajaat 380kkm ja sisusta yllättävänkin siisti, mitä nyt joitakin osia on edelliset omistajat särkeneet, jotta mulla ois enempi tekemistä

Ai niin, ja kylläpäs on hyvä lämmityslaite!
Muttajoo, tästä lähti pommarin rassaus.
Vedätettäessä/tasakaasulla ajaessa kuuluu kahinaa jostain edestäpäin (vasemmalta?), kytkin pohjassa tai moottorilla jarrutettaessa ääntä ei kuulu. Pyöränlaakeria ehdotettiin, mutta mielestäni se on epätodennäköistä, kun ääni häviää auton rullatessa.

Palaneita prkleen johtoja! Ajovalot eivät pelanneet, ja edellinen dorka (=omistaja) on tehnyt kunnon ranetukset (jopa minun mielestä). Ei siinä mitään, ratkaisu on jo käsillä, kun vaan tietäis miten noita kojelaudan osia saa irti, hanskalokero lähti jo forumilta löytyneiden ohjeiden avulla, mutta sitä kuskinpuoleista alaosaa en saa irti millään? Mistä kaikista paikoista se sitten oikein on kiinni? Pitäs päästä käsiksi purkamaan niitä kärynneitä johtoja sieltä...

Ja sitten, sähkölaseissa on onkkelmaa, takalasit ei pelitä (moottori kyllä nyksähtää kun painaa nappia) ja kuskin lasi pelittää mutta väärin päin, ja mitä nyt vetää vähän kieroon. Lasit nyt on viimeisin suru, pääasia että etulasit pelittää jotenkuten.
Lisäksi on pintaruostetta siellä täällä, yksi pahimmista paikoista on A-pilarissa apukuskin puolella ulkona, pitäisi se tuulilasin lista jotenkin irroittaa että pääsee korjaamaan?
Kuvia tulee kunhan jaksan kuvailla, olin nytkin niin tohkeissaan, että piti heti mennä rassaamaan

Kiitän jo etukäteen kaikesta mahdollisesta avusta

(Projektit-osioonhan tämä _periaatteessa_ kuuluisi, jospa täällä saisi nopeammin vastauksia (ennenkuin ehdin särkeä paikkoja))
Edit: Tosiaan, unohtui ihan, että semmoinenkin ominaisuus löytyy, että vaihdekepakko menee vitosesta ja pakista "ohi" oikealle päin, onko tuo kovin tavallista ja vaikea korjata?