Nyt tartteis pikaista neuvoa!

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Nyt tartteis pikaista neuvoa!

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

nyt ois pikainen apu poikaa! yritin jo haulla, mutta tuloksetta. eli auto on pukeilla ja pakoputki pitäisi saada tänään vielä tehtyä! eli kysymys kuulukin että voinko vetää katin jälkeen suoran putken ja perään vapari-änkkä, ilman että autosta katoaa alakierroksilta vääntö? tai katoaa ne vähäisetkin hevosvoimat? :D autona on 9000cse 2.3i ja putki olisi ihan orginaalia eli 63mm..

kiitoksia todella paljon vastanneille!
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

ei ole väliä, eipä tuolla vapaastihengittävässä koneessa todennäköisesti ole suurempaa merkitystä kuinka tuo takaosa putkesta on... turbossahan se vaan parantaa vakioon nähden :)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

eli ei muutakuin putkea vaan kiinni! :D
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

jos vastusta putkessa meinaat ni onhan siellä se katti :) ja et kuitenkaa tuon vahvemmasta ole tekemässä ni eipä tuossa uskoisi ihmeempää ongelmaa olevan vääntöjenkään suhteen..
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kaide »

Boiga kirjoitti:ei ole väliä, eipä tuolla vapaastihengittävässä koneessa todennäköisesti ole suurempaa merkitystä kuinka tuo takaosa putkesta on... turbossahan se vaan parantaa vakioon nähden :)

Parantaa mitä ? Itse laitoin JT 3" puolisetin ja ne huimat 0,5 ahdot putosivat lukemaan 0,2 bar , että senverran putken vaihto " auttoi" . Ei muuta kun 10 kierrosta hukkiksen tankoa kiinnipäin ja taas mennään ;-) Softaa odotellessa...

Kaide
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2545
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Vaparin putkesta tässä kai nyt oli puhe :roll: Ja sitä paitsi duunattiis tos pari viikkoo sit kaverin kaa ite 3" putki toho mun tonnariin nii ei ne ahdot kyl siinä mihinkään laskenu :P
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

no projekti kaatui siihen kun hitsauskone hajosi, joten nyt on tyhjennetty keskipönttö eikä takavaimentajaa ollenkaan :D hyvät soundit, muttei tuntunut vievän vääntöä pois.. tai vaikea sanoa koska satoi tihkuttamalla vettä ja vesihän sitoo enemmän happea?
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Öh, miksi ihmeessä pitää väsätä "viri"putki johonkin suht mopoon 2.3i:hin? Hienoa istuskella peltorit päässä ratin takana ja katsella ohittavien teinikorollien takavaloja. :? Saahan sitä tehoa tietty vapaastihengittävästäkin, mutta silti voi vähän miettiä tarkemmin sen putken rakennetta.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Vastaa Viestiin