kiitoksia todella paljon vastanneille!
Nyt tartteis pikaista neuvoa!
-
scorpio_88
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Nyt tartteis pikaista neuvoa!
nyt ois pikainen apu poikaa! yritin jo haulla, mutta tuloksetta. eli auto on pukeilla ja pakoputki pitäisi saada tänään vielä tehtyä! eli kysymys kuulukin että voinko vetää katin jälkeen suoran putken ja perään vapari-änkkä, ilman että autosta katoaa alakierroksilta vääntö? tai katoaa ne vähäisetkin hevosvoimat?
autona on 9000cse 2.3i ja putki olisi ihan orginaalia eli 63mm..
kiitoksia todella paljon vastanneille!
kiitoksia todella paljon vastanneille!
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
-
scorpio_88
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Boiga kirjoitti:ei ole väliä, eipä tuolla vapaastihengittävässä koneessa todennäköisesti ole suurempaa merkitystä kuinka tuo takaosa putkesta on... turbossahan se vaan parantaa vakioon nähden
Parantaa mitä ? Itse laitoin JT 3" puolisetin ja ne huimat 0,5 ahdot putosivat lukemaan 0,2 bar , että senverran putken vaihto " auttoi" . Ei muuta kun 10 kierrosta hukkiksen tankoa kiinnipäin ja taas mennään
Kaide
-
scorpio_88
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Öh, miksi ihmeessä pitää väsätä "viri"putki johonkin suht mopoon 2.3i:hin? Hienoa istuskella peltorit päässä ratin takana ja katsella ohittavien teinikorollien takavaloja.
Saahan sitä tehoa tietty vapaastihengittävästäkin, mutta silti voi vähän miettiä tarkemmin sen putken rakennetta.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti