Liian lämmintä pitelee

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Hessu
"Hölösuu"
Viestit: 2076
Liittynyt: To Touko 08, 2003 10:10
Paikkakunta: Häijää

Liian lämmintä pitelee

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Tuossa meikän kaarassa on ACC2, ja lämpöä tuppaa hieman enemmän kuin olisi asiallista. Kun asetus on 17C, niin olot ovat suunnilleen siedettävät, mutta interiöörissä on varmasti yli 20C. Masiina ei ilmoita vikakoodeja, voisiko silti sisälämmön anturin puhallin yms. olla pimeänä? Tuosta kun vielä tiputtaa pykälän eli "LO" niin sitten lähtee kompura käyntiin ja kauhea kolea puhallus :)
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Kampea se suojus irti sen anturin päältä ja katso taskulampun kanssa miltä siellä sisällä näyttää.

Tupakkimiehet kokeilee puhaltimen toiminnan helpoiten katsomalla meneekö savu sinnepäin kun ei ole ilmastointi päällä ja varovasti puhaltelee savua kojelautaa kohti. Ihan ohut paperikin näyttää imeekö se puhallin vai ei.
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

9000 CD 2.3 -90
ek6149
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 06:03

Re: Liian lämmintä pitelee

Viesti Kirjoittaja ek6149 »

Hessu kirjoitti:Tuossa meikän kaarassa on ACC2, ja lämpöä tuppaa hieman enemmän kuin olisi asiallista. Kun asetus on 17C, niin olot ovat suunnilleen siedettävät, mutta interiöörissä on varmasti yli 20C. Masiina ei ilmoita vikakoodeja, voisiko silti sisälämmön anturin puhallin yms. olla pimeänä? Tuosta kun vielä tiputtaa pykälän eli "LO" niin sitten lähtee kompura käyntiin ja kauhea kolea puhallus :)
8) Mulla oli kans sama tunne jokin aika sitte. Huollossa ne aukas jonkun jutun, en tiedä minkä, kuitenkin konepellin kautta vaihtoi jonkun läpän jossa oli muovinen varsi ja se varsi oli mennyt poikki ja näin ollen tämä läppä oli kiinni asennossa koko ajan (mulla on automaattinen ilmastointi 2.3 t vm -90). Ne vaihtoi sen läpän uuteen ja jo rupes lämmöt putoon.
Toisaalta ne sano, et kandee aina silloin tällöin kalibroida autom. ilmastointi, ohje löytyy käyttöohjekirjasta. p Muistaakseni painetaan kahta nuolinäppäintä yhtä aikaa niin kauan kuin lämpötilan näyttö pimenee ja nyt on kalibrointi tehty. En muista ihan tarkkaan mutta kysellään tältä sivulta niin mäkin taas muistan. Ja pitäs olla huoltokirjassakin neuvottu.
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1797
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Korjaussarja

Viesti Kirjoittaja pevi »

Katkenneen vivun korjaukseen on ymmärtääkseni saatavana sarja.

Spare parts kit 74 96 433
Kit contains the following items:

Rubber bushing, 43 82 826
Steel lever, 43 83 857

Tämän sarjan avulla korjaaminen onnistunee ilman läpän irroittamista. Läpän vaihtohan on mieletön työ, kuten puhaltimen moottorinkin vaihto.

Itselläni ei kyllä ole kokemusta tunteeko Suomen maahntuoja em. varaosanumeroja, mutta ei kysyminen mitään maksa.
-Make-
"Tuplakaasari"
Viestit: 90
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:24
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja -Make- »

itelläni ollu samasita probleemaa, pitääkin koikeilla noilla vinkeillä. Lisäksi on semmonen onkelma että tuulilasin puhallus ei pelitä... muualle kyllä puhaltaa muttei tuulilasille!?
-Make-
"Tuplakaasari"
Viestit: 90
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:24
Paikkakunta: Lappeenranta

vikoja...

Viesti Kirjoittaja -Make- »

vikojen lukumäärä 88??? semmosta vilkkuttaapi, mikä on vikana?
Vastaa Viestiin