
Liian lämmintä pitelee
Liian lämmintä pitelee
Tuossa meikän kaarassa on ACC2, ja lämpöä tuppaa hieman enemmän kuin olisi asiallista. Kun asetus on 17C, niin olot ovat suunnilleen siedettävät, mutta interiöörissä on varmasti yli 20C. Masiina ei ilmoita vikakoodeja, voisiko silti sisälämmön anturin puhallin yms. olla pimeänä? Tuosta kun vielä tiputtaa pykälän eli "LO" niin sitten lähtee kompura käyntiin ja kauhea kolea puhallus 

Kampea se suojus irti sen anturin päältä ja katso taskulampun kanssa miltä siellä sisällä näyttää.
Tupakkimiehet kokeilee puhaltimen toiminnan helpoiten katsomalla meneekö savu sinnepäin kun ei ole ilmastointi päällä ja varovasti puhaltelee savua kojelautaa kohti. Ihan ohut paperikin näyttää imeekö se puhallin vai ei.
Tupakkimiehet kokeilee puhaltimen toiminnan helpoiten katsomalla meneekö savu sinnepäin kun ei ole ilmastointi päällä ja varovasti puhaltelee savua kojelautaa kohti. Ihan ohut paperikin näyttää imeekö se puhallin vai ei.
- riisipussi
- "Aero"
- Viestit: 369
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Liian lämmintä pitelee
Hessu kirjoitti:Tuossa meikän kaarassa on ACC2, ja lämpöä tuppaa hieman enemmän kuin olisi asiallista. Kun asetus on 17C, niin olot ovat suunnilleen siedettävät, mutta interiöörissä on varmasti yli 20C. Masiina ei ilmoita vikakoodeja, voisiko silti sisälämmön anturin puhallin yms. olla pimeänä? Tuosta kun vielä tiputtaa pykälän eli "LO" niin sitten lähtee kompura käyntiin ja kauhea kolea puhallus

Toisaalta ne sano, et kandee aina silloin tällöin kalibroida autom. ilmastointi, ohje löytyy käyttöohjekirjasta. p Muistaakseni painetaan kahta nuolinäppäintä yhtä aikaa niin kauan kuin lämpötilan näyttö pimenee ja nyt on kalibrointi tehty. En muista ihan tarkkaan mutta kysellään tältä sivulta niin mäkin taas muistan. Ja pitäs olla huoltokirjassakin neuvottu.
Korjaussarja
Katkenneen vivun korjaukseen on ymmärtääkseni saatavana sarja.
Spare parts kit 74 96 433
Kit contains the following items:
Rubber bushing, 43 82 826
Steel lever, 43 83 857
Tämän sarjan avulla korjaaminen onnistunee ilman läpän irroittamista. Läpän vaihtohan on mieletön työ, kuten puhaltimen moottorinkin vaihto.
Itselläni ei kyllä ole kokemusta tunteeko Suomen maahntuoja em. varaosanumeroja, mutta ei kysyminen mitään maksa.
Spare parts kit 74 96 433
Kit contains the following items:
Rubber bushing, 43 82 826
Steel lever, 43 83 857
Tämän sarjan avulla korjaaminen onnistunee ilman läpän irroittamista. Läpän vaihtohan on mieletön työ, kuten puhaltimen moottorinkin vaihto.
Itselläni ei kyllä ole kokemusta tunteeko Suomen maahntuoja em. varaosanumeroja, mutta ei kysyminen mitään maksa.