moi!
Mihin momenttiin hihnapyörän pultti tulisi laittaa.Hihnapyörään vulkanoitu
kumi on pykinyt, voiko käyttää?. (auto 9000 turbo -89)
kiitos!
hihnapyörä
Re: hihnapyörä
saabt kirjoitti:moi!
Mihin momenttiin hihnapyörän pultti tulisi laittaa.
Kirjan mukaan kampiakselin hihnapyörän kiristysmomentti näyttäisi olevan 190 Nm.
.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: hihnapyörä
Itse taistelin moniurahihnan kanssa tuossa taannoin, en suosittele ottamaan riskiä hihnaan liittyvissä asioissa. Itse tuli tämäkin tänään todistettua...Laiskuuttani en viitsiny vaihtaa eilen uutta hihnaa, jonka kävin Motonetistä noutamassa viime viikolla (edellinen, hihnan kanssa ihmettelyn aikoihin hommaamani Motonetin hihna kun oli väärän pituinen). No, eipähän tarvinnut tänään ajella kun viitisen kilometriä duuniin, niin johan oli hihna hypännyt yhden uran yli kompuralla ja laturilla. Onneksi ei säie jäänyt mihinkään ikävään väliin ja pääsin takasin kotipihaan. Noh, eipähän ole epäilystä mihin tämä ilta menee. Samalla joutunee pohtimaan kampuran hihnapyörän vaihtoa.saabt kirjoitti:moi!
Hihnapyörään vulkanoitu
kumi on pykinyt, voiko käyttää?. (auto 9000 turbo -89)
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Nonni,hihnapyörä on susi,pakko ostaa uusi. Ulkokehän vulkanointi on pettänyt kokonaan, pyörän saa painettua "sisään" oikeaan asentoon, mutta se vaeltaa saman tien 5mm ulospäin kun koneen pistää tulille.
Vinkkiä kaivataan, kuinka kampiakselin hihnapyörän pultin saa helpoiten auki
Vinkkiä kaivataan, kuinka kampiakselin hihnapyörän pultin saa helpoiten auki

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Kiitoksia vinkistä, pitänee äheltää tuon kanssa lähiaikoina.
vm. 1990-1993 B234 (eli 2.3) koneeseen saa sitten hihnapyörän myös ProCar Servicen kautta suht. edukkaaseen 110€:n hintaan. LänsiAuto, Laakkonen yms. merkkiliikkeet velottaa vaivaiset ~270€ todennäköisesti tismalleen samasta osasta. Motonetin hihnapyörä (49,90€) ei ainakaan osanumeron perusteella passaa B234 koneeseen.
vm. 1990-1993 B234 (eli 2.3) koneeseen saa sitten hihnapyörän myös ProCar Servicen kautta suht. edukkaaseen 110€:n hintaan. LänsiAuto, Laakkonen yms. merkkiliikkeet velottaa vaivaiset ~270€ todennäköisesti tismalleen samasta osasta. Motonetin hihnapyörä (49,90€) ei ainakaan osanumeron perusteella passaa B234 koneeseen.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84