Kokemuksia tästä? Eli auto on 9000 cd vm 90.
Sähköikkunat tavallisten tilalle ??
Sähköikkunat tavallisten tilalle ??
Onnistuuko vaihtaa tavalliset ikkunat sähköikkunoihin?? Vai onko tämä liian vaikea menetelmä?
9000CD2.3A
Re: Sähköikkunat tavallisten tilalle ??
Onnistuu hienosti. Johdotukset ovat valmiina oville saakka. Siitä eteenpäin ostat mukaan sähköisten nostimien mukana ovien sisäiset johtosarjat sekä katkaisimet keskikonsoliin ja takaoviin luovuttaja-autosta. Niitähän vamaan riittää autopurkaamoilla? Mikäli omat lasit ovat hyvät, käytä niitä.Itse kun aikanaan tein ,oli päivän homma.
Hanaa hillitysti!
Sama juttu, tein omaani -90 CD tonttuun sähköikkuna-asennuksen.. Johdot on valmiina pilariin asti! Ovissa ei mene sähköikkunaan piuhoja. ainakaan minulla. Joudut siitä pilarista vetämään omat johdot oviin, mutta ei ollut vaikea homma.
Ei Saabia enää...
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
Jäsen: 3124
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
Jäsen: 3124
Ja samalla vaivalla tökkäät myös sähköpeilit paikoilleen!
Saab 9-5 2,0t -1999
Olihan innoituksi lähde maanmainio
" kotimekaanikko " ohjelma Jim -kanavalla , jossa tehtiin vastaava jutska? Oikeesti ikkunatoiminnon muuttaminen ei oo paha rasti.
Helpoin jos saa jostain hankittua ehjät oikean väriset ovet missä on kaikki valmiina (sähkölasit, sähköpeilit).
Siinä Wheeler dealersissa ne laitto vain uudet moottorit ennestään olleisiin sähkölaseihin.
Siinä Wheeler dealersissa ne laitto vain uudet moottorit ennestään olleisiin sähkölaseihin.
Juu itse olen ainakin siirtänyt 4 kpl ovien sisuskaluja toisiin oviin, ja helpointahan siinä oli noiden ikkunannostinten siirto. Että jos niitä mekaanisia ei ole vaikea saada pois, niin ei ole kädettömällekään kovin vaikea homma.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5