Onnistuu hienosti. Johdotukset ovat valmiina oville saakka. Siitä eteenpäin ostat mukaan sähköisten nostimien mukana ovien sisäiset johtosarjat sekä katkaisimet keskikonsoliin ja takaoviin luovuttaja-autosta. Niitähän vamaan riittää autopurkaamoilla? Mikäli omat lasit ovat hyvät, käytä niitä.Itse kun aikanaan tein ,oli päivän homma.
Sama juttu, tein omaani -90 CD tonttuun sähköikkuna-asennuksen.. Johdot on valmiina pilariin asti! Ovissa ei mene sähköikkunaan piuhoja. ainakaan minulla. Joudut siitä pilarista vetämään omat johdot oviin, mutta ei ollut vaikea homma.
Olihan innoituksi lähde maanmainio " kotimekaanikko " ohjelma Jim -kanavalla , jossa tehtiin vastaava jutska? Oikeesti ikkunatoiminnon muuttaminen ei oo paha rasti.
Helpoin jos saa jostain hankittua ehjät oikean väriset ovet missä on kaikki valmiina (sähkölasit, sähköpeilit).
Siinä Wheeler dealersissa ne laitto vain uudet moottorit ennestään olleisiin sähkölaseihin.
Juu itse olen ainakin siirtänyt 4 kpl ovien sisuskaluja toisiin oviin, ja helpointahan siinä oli noiden ikkunannostinten siirto. Että jos niitä mekaanisia ei ole vaikea saada pois, niin ei ole kädettömällekään kovin vaikea homma.