Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Carfan
"Ruisku"
Viestit: 124 Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 11:11
Viesti
Kirjoittaja Carfan » Ti Touko 20, 2008 17:13
Voisiko joku valistaa tyhmää ja kertoa onko toi kuvan keskellä oleva mötikkä jossa lukee "Bosch" magneettiventtiili ?
Ja sitten vielä: kuvassa näkyvät punainen ja oranssi rele liittyvät valoihin, mitä ne tekevät ?
#3907
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471 Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo
Viesti
Kirjoittaja G-mies » Ti Touko 20, 2008 17:33
Ylemmässä kuvassa on by-pass ja alemmassa isompi punainen on valonvaihtorele ja pienempi valojenvalvontarele.
Matti
Carfan
"Ruisku"
Viestit: 124 Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 11:11
Viesti
Kirjoittaja Carfan » Ti Touko 20, 2008 17:54
Mikä ero by-passilla ja magneettiventtiilillä on ?
#3907
Carfan
"Ruisku"
Viestit: 124 Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 11:11
Viesti
Kirjoittaja Carfan » Ti Touko 20, 2008 18:11
Ok, mistä kohtaa konehuoneesta magneettiventtiili löytyy, jos siellä sellainen on.
#3907
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075 Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja 9000LPT » Ti Touko 20, 2008 18:51
Jos allekirjoitus pitää paikkansa, niin ei kuulukkaan olla, koska tonnarisi on matalapaine malli 170hv.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Carfan
"Ruisku"
Viestit: 124 Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 11:11
Viesti
Kirjoittaja Carfan » Ti Touko 20, 2008 19:04
Kyllä se pitää paikkansa, olen ajatellut asentaa/asennuttaa autooni sen magneettiventtiilin, mutta ajattelin tarkistaa asioita ensin, nyt sitten pitäis löytää venttiili jostain ja selvittää mitä muita muutoksia mahdollisesti pitää tehdä jotta sais auton paineistettua ? Mitä neuvoisitte ?
#3907
Carfan
"Ruisku"
Viestit: 124 Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 11:11
Viesti
Kirjoittaja Carfan » Ti Touko 20, 2008 19:28
Muistelen että jossakin tällä foorumilla oli topicci jossa puhuttiin T7 venttiilin asentamisesta T5 tilalle, kannattaako ?
#3907
Carfan
"Ruisku"
Viestit: 124 Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 11:11
Viesti
Kirjoittaja Carfan » Ti Touko 20, 2008 20:15
Eli onko homma silleen että T7 mankku kiinni ja jos on oliko se nyt ECU koodattu (siis ostan valmiin boksin) sille niin ei muuta kuin nää kiinni ja menoksi vai täytyykö laittaa vielä muutakin ?
#3907
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585 Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala
Viesti
Kirjoittaja vesa67 » Ke Touko 21, 2008 08:26
T5->T7 mankkuvenamuutos vaa toimenpiteet jotka on kuvattu dokumentissa
http://members.home.nl/t5suite/Trionic%205.pdf sivulta 138 alkaen.
Koko dokkarin kokonaan lukeminenkaan ei ole kiellettyä...
Eli lyhyesti ECUn kolvausta + softan säätö + mankkuvenan vaihto
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85 , 9-5 Aero -04 BP , 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Carfan
"Ruisku"
Viestit: 124 Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 11:11
Viesti
Kirjoittaja Carfan » Ke Touko 21, 2008 08:41
Kiitoksia paljon tiedoista, tuli asiassa vähän mietittävää...
#3907