Kyllä se pitää paikkansa, olen ajatellut asentaa/asennuttaa autooni sen magneettiventtiilin, mutta ajattelin tarkistaa asioita ensin, nyt sitten pitäis löytää venttiili jostain ja selvittää mitä muita muutoksia mahdollisesti pitää tehdä jotta sais auton paineistettua ? Mitä neuvoisitte ?
Eli onko homma silleen että T7 mankku kiinni ja jos on oliko se nyt ECU koodattu (siis ostan valmiin boksin) sille niin ei muuta kuin nää kiinni ja menoksi vai täytyykö laittaa vielä muutakin ?
T5->T7 mankkuvenamuutos vaa toimenpiteet jotka on kuvattu dokumentissa http://members.home.nl/t5suite/Trionic%205.pdf sivulta 138 alkaen.
Koko dokkarin kokonaan lukeminenkaan ei ole kiellettyä...
Eli lyhyesti ECUn kolvausta + softan säätö + mankkuvenan vaihto
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko