Tuosta vetonivelestä sen verran että käsittääkseni saab on niitä harvoja joihin tuo nivelen puhdistus, rasvaus ja kumin vaihto tosiaan toimii
Japsien niveliä (ainakaan kaikkien) kun ei saa purettu yksin mutterein...tai siis kuulin
Kokemusta kolmen satkun kumin vaihdosta ja nykyisen tonnisen. Satkuilla taivallettu pitkät matkan ja tonnisella nyt 10tkm. Ainoo et tän tonnisen raksuttaa hiukan toiselle puolelle kääntäessä kaikki....voipi olla rasvan puute tai sit nivel oli jo kulunu.
Mutta suosittelen NOPEISIIN toimenpiteisiin sillä suola ja vesi vie rasvat hyvin äkkiä ja sen jälkeen saakin sitten vaihdella uutta tilalle
Eikä toimenpiteessä mitään ihmeellistä:
1.pyörän keski mutteri löysällä
2.auto ylös ja pyörä pois
3.jousi puristimilla jousi kasaan, irrotus ripustuksista
4.alapallo irti
5.vetoaksilin sisemmän suojakumin irrotus ja koko vetoakseli pois autosta
huom

suojaa jollakin sisempi nivel ettei mene roskia
6.sitten otat ulomman vetonivelen suojakumin pois ja puhdistat suurimmat rasvat pois
7.nivel on sokalla kiinni akselissa

tarvii siis jotkin pihdit, itse käyttänyt ulospäin aukaisevia "sokkatonkeja"...ero japseihin
8.nivelen purku kuulia myöten, huom! kaikki sisällä olevat hilut kyllä irtoo aikansa pyörittelemällä

9.ja kunnos puhdistus
10 ja eikun kasaan
Siinä nyt ohjeet karkeesti eli varmaaan onnistuu jos alan koulutustakin