potilas: saab 9000 cc 2,0l
oireet: paisarissa hiema kiertää ja nesua hävii, röpöttää joskus
suoritettavat toimenpiteet: kannenpahvin vaihto
onnistuneeko kenellään.
vinkit ja tarjoukset yv:nä
kiitos, välitän tiedon eteenpäin
vai onko joku kiraissut kannenpultteja ja ongelma poistunut?
Ostetaan lahdessa tonnarin kansipahvin vaihtotyö
Ostetaan lahdessa tonnarin kansipahvin vaihtotyö
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Ostetaan lahdessa tonnarin kansipahvin vaihtotyö
ei varmasti riitä kannenpulttien kiristely, enkä muutenkaan sitä suosittele.
Pahvi on mennyt ja se pitää vaihtaa. samalla kannattaa kyllä ainakin ihan ajatuksen kanssa tarkistaa se kansi, ettei käy niinkuin allekirjoittaneella.. 1. kansi oli kuitenkin halki, ja 2. syöpynyt sen verran, että ei pitänyt ennen hiontaa.
Pahvi on mennyt ja se pitää vaihtaa. samalla kannattaa kyllä ainakin ihan ajatuksen kanssa tarkistaa se kansi, ettei käy niinkuin allekirjoittaneella.. 1. kansi oli kuitenkin halki, ja 2. syöpynyt sen verran, että ei pitänyt ennen hiontaa.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Re: Ostetaan lahdessa tonnarin kansipahvin vaihtotyö
niin epäilinkin.
onkos sen kiristimen kanssa ihmempää kun löysää ketjun?
onkos sen kiristimen kanssa ihmempää kun löysää ketjun?
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Ostetaan lahdessa tonnarin kansipahvin vaihtotyö
Kiristimen kanssa ei ihmeempää, oikeaoppisesti irroitetaan avaamalla ensin kiristimen runko-osan päässä oleva 12mm tulppapultti ja vedetään jousi sekä sen muovikara ulos, sitten kierretään varsinainen kiristimen runko-osa 27mm avaimella irti ja vedetään ulos varovasti niin että kiristimen talla ei muuta asentoansa eli tule enempää ulos kuin mitä se moottorissa kiinniollessaan oli.
Siitä ulkonemasta eli kiristimen rungon jakopäänpuoleisen päädyn- ja tallan pohjan väliltä saa osviittaa jakopään yleisestä kunnosta, ketjun vaihtoraja oli muistaakseni 11mm ja pelkän ketjunkin voi tarvittaessa vaihtaa yläkautta kuten tässä: http://townsendimports.com/Web/engine_f ... ainpg1.htm
Siitä ulkonemasta eli kiristimen rungon jakopäänpuoleisen päädyn- ja tallan pohjan väliltä saa osviittaa jakopään yleisestä kunnosta, ketjun vaihtoraja oli muistaakseni 11mm ja pelkän ketjunkin voi tarvittaessa vaihtaa yläkautta kuten tässä: http://townsendimports.com/Web/engine_f ... ainpg1.htm