
Koneeseen ei tullut vaurioita mutta mahtaakohan katalysaattori olla entinen, eli mistä sen kunnon voisi todeta, ihanko vain tsekkaamalla sen sisään ja katsomalla onko mehiläiskenno puhki, vai voiko katti vaurioitua jotenkin muutenkin esim poltettuaan sellaisen 2,5l öljyä?
Minkähän vuoksi auto polttaa CE-valoa, vaatiiko T5.5 ahtopainetta että on tyytyväinen, vai pitääkö sen läppäkotelolle menevän ilmaputken kautta olla virtausta jotta se imuilman lämpötila-anturi saa jotain lukemia tms?
Mietin vaan että pitäisiköhän tilata jostain toinen katti tilalle, enkä pääse autoa purkamaan, koska se on päivittäisessä ajossa, eli varaosat pitäisi olla valmiiksi hankittuna.
ps.Kiitokset Hookille ja Jus:ille online-konsultoinnista haverin satuttua
