Näkyy imusarjan alapuolella, lohkossa 2 ja 3 pytyn välissä. Ylin rautalankalukituksella varustettu kaksinapainen liitin on lämpöanturin, alempana öljynpainekello omine johtoineen.kasalahko kirjoitti:ruiskulle jokin oma lämpöanturi? missä sijaitsee?
9000 -90 2.0 IA T Korkea tyhjäkäynti, lastusta johtuva?
Re: 9000 -90 2.0 IA T Korkea tyhjäkäynti, lastusta johtuva?
Re: 9000 -90 2.0 IA T Korkea tyhjäkäynti, lastusta johtuva?
Nyt on lämpöanturi vaihdettu, toimii hieman paremmin. Kierrokset silti n.1100. Kylmällä koneella luonnollisesti hieman enempi. Mitäs seuraavaksiMinuteman kirjoitti:Näkyy imusarjan alapuolella, lohkossa 2 ja 3 pytyn välissä. Ylin rautalankalukituksella varustettu kaksinapainen liitin on lämpöanturin, alempana öljynpainekello omine johtoineen.kasalahko kirjoitti:ruiskulle jokin oma lämpöanturi? missä sijaitsee?

Tuntuu että antaisi kierrosten nousta korkeammalle ennen isomman vaihteen vaihtoa kuin ennen? Kulutus tuntui myös laskevan (ei tietokoneen mukaan)
Tulipa toinenkin vika tuossa, eli kaasun kun lyö pohjaan, kierrokset nousee n.4K jonka jälkeen ihan kuin bensansyöttö katkeaisi kokonaan ja kierrokset laskee n.2500. Tätä "nykimistä" siis niinkauan kun kaasua pitää pohjassa.
Tasaisesti kiihdyttäessä ei vikaa, kiihtyy ja kulkee tasaisesti ja hyvin.
Saab 900 -83 T8