
Paskempi juttu on se, että neste tulee 4 sylinterin puolelta kannen välistä ulos

Tonnarissa siis jälleen remonttia tiedossa

Remontin ajattelin tehdä itse. Kansi tosin menee koneistamolle oikaisuun, vaikka vika ilmeisesti on vain viallisessa pahvissa. Kone ei syö öljyä, ei pölläyttele eikä venttiilikoneistokaan pidä ääntä. Kannelle en meinannut teettää muuta kuin oikaisun.
Pitääkö Saabissa uusia kannenpultit vai voiko käyttää vanhoja pultteja jos vain ovat kunnossa

Samalla olisi tarkoitus uusia rallattava jakoketju. Mitä jakoketjun vaihdon yhteydessä pitää ja kannattaa "normaalitilanteessa" uusia

Pitäisikö käyttää alkuperäisiä osia (tiivisteet jne) vai ajaako esim Motonetin osat saman asian

Kaikki vinkit ja neuvot on tervetulleita.
Konehan on tuo perinteinen B202i ja ajomäärä 260000 km.