Paskempi juttu on se, että neste tulee 4 sylinterin puolelta kannen välistä ulos
Tonnarissa siis jälleen remonttia tiedossa
Remontin ajattelin tehdä itse. Kansi tosin menee koneistamolle oikaisuun, vaikka vika ilmeisesti on vain viallisessa pahvissa. Kone ei syö öljyä, ei pölläyttele eikä venttiilikoneistokaan pidä ääntä. Kannelle en meinannut teettää muuta kuin oikaisun.
Pitääkö Saabissa uusia kannenpultit vai voiko käyttää vanhoja pultteja jos vain ovat kunnossa
Samalla olisi tarkoitus uusia rallattava jakoketju. Mitä jakoketjun vaihdon yhteydessä pitää ja kannattaa "normaalitilanteessa" uusia
Pitäisikö käyttää alkuperäisiä osia (tiivisteet jne) vai ajaako esim Motonetin osat saman asian
Kaikki vinkit ja neuvot on tervetulleita.
Konehan on tuo perinteinen B202i ja ajomäärä 260000 km.