Noh-noh...ng900aero kirjoitti:Luojan kiitos

Asianmukaisesti huollettuina kestävätkin yli puoli miljoonaa kilometriä..

Tai sitten eivätTri-Lo kirjoitti:Noh-noh...ng900aero kirjoitti:Luojan kiitos![]()
Asianmukaisesti huollettuina kestävätkin yli puoli miljoonaa kilometriä..
Erittäin hyvää tietoa, joo mistäs sen TCS:n tunnistaa, jokin nappula kojetaulussa? (Ja varoitusvalo) Harmi jos kattoluukku jää siinä samalla pois, on ollut mukavaa kun meidän tonnarissa on ollut sekä ilmastointi, että kattoluukku, mutta mielummin toimiva auto ilmastoinnilla, kuin kattoluukku, josta pitää nauttia korjaamon pihalla...Marko A kirjoitti:Alkuperäiselle kyselijälle, jos haet CSE tai Aero, mallia mahdollisia moottori
huolia suurempana ongelmana pitäisin TCS - luistonestoa.
Siitä nyt suurimpiirtein kaikki ovat samaa mieltä, että ilman ois parempi.
Itsellä pari vuotta sitten oli Aeroa hakiessa kriteerinä sen puuttuminen.
Valitettavasti mahdollisesti osittain tästä syystä, myös kattoluukku jäi
saamatta. Ne kun tuntuivat kuuluvan "samaan pakettiin" aika usein.
Niin, mutta toisaalta löytyy ihan "eläviä" esimerkkejäkin yli 600tkm ajetuista avaamattomista koneista alkuperäisellä ahtimella...ng900aero kirjoitti:Tai no ei kait noissa pitkälohkoisisssa ole muita vikoja kuin että tasapainoketjuhässäkkä on aika prototyyppiversio, ei kestä kauaa, samoin jakoketju tuntuu kuluvan loppuun about 200tkm:n kohdalla, ja sylinterikansi on turhan heikko, ilmeisesti DI-kasetti huonontaa lämmön poistumista siinä määrin että kansi tuppaa vanhemmiten halkeilemaan, tuo kansi kun kestää hienosti esim. 2.1-vaparikoneissa joissa on virranjakaja.
Muuten ihan mainio moottori