pitää kokeilla mitä se sanoo

t:hannu m-k
Arvoisa nimimerkki "Mimmi",Mimmi kirjoitti:-95-> hyväksytyt mallit ovat aina hyväksytyt vanhempiin.
Kaksisuuntainen häly ei ole VAT-hyväksytty, mutta sama laite ilman ko. palikkaa on hyväksytty.
OT: ihmeellistä toimintaa maahantuojalta myydä lisäpalikka hyväksyttyyn hälyyn, jolla ko. häly muuttuu hyväksymätömäksi.
Niin vähän muistelinkin, että jo kertaalleen on sovittu, että pysyt asiassa, kun kommentoit DEI:n laitteita erinäisissä foorumeissa. Faktat faktoina. Jos tuntuu pahalta, kun jollain on paremmat tuotteet, niin ei kannata silti lähteä törkylinjalle vaan yrittää tehdä/hankkia itse vieläkin parempia.Mimmi kirjoitti:Arvoisa Mika Hiltunen.
Me olemme käyneet tämän saman keskustelun yksityisesti ja edelleen on mielestäni ala-arvoista tuoda julkisuuteen asioita, jotka on käyty yksityisesti.
Edelleenkin odotan sitä lupaamaasi koekappaletta hälyttimestäsi.
En tiedä tuosta lakiviidakosta, mutta itse jätän ainakin ostamatta jok.ikisen Bling Blingin jota mainostetaan superlatiiveilla.Halytin.com kirjoitti: Viper 480XV on Suomen markkinoiden monipuolisin ja turvaominaisuuksiltaan paras ajoneuvojen varkaudenestolaite ja superlatiivien käyttö markkinoinnissa on KSL:n vastaista -elleivät ne sitten pidä paikkaansa.
Noista mainostustavoista en ota kantaa, mutta kyllä olen omaan Viperiini ollut erittäin tyytyväinen. Ja totta, saabissa on tehdasasennetut hälyt, muttei kaikissa niitäkään. Omassa oli, mutta uusi jälkiasennettu on monesti ominaisuuksiltaan parempi ja luo enemmän turvaa.Firges9000 kirjoitti:Olen ostanut "halutin.com":sta Vipereita ja olen ollut niihin tyytyväinen.
Viper on monipuolinen ( lisä inkettä riittää) ja on hyvin tehty hälytin.
Hinta on kohdallaan ja toimitus pelaa.
Mitä muuta voisin toivoa.