Tonnarin hälytin

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
ÄÄÄTTSIHHHh
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja ÄÄÄTTSIHHHh »

kiitti
pitää kokeilla mitä se sanoo 8)
t:hannu m-k
TURBOSAAB uhkuu ja puhkuu kuin
ISO PAHA SUSI
ÄÄÄTTSIHHHh
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja ÄÄÄTTSIHHHh »

mahtavaa! se toimi, kiitos :lol:
saabistina olossa on mahtavaa se että
aina oppii jotain uutta :wink:
TURBOSAAB uhkuu ja puhkuu kuin
ISO PAHA SUSI
Halytin.com
"Koeajolla"

Viper 480XV on kaikilla ominaisuuksillaan VAT-hyväksytty.

Viesti Kirjoittaja Halytin.com »

Mimmi kirjoitti:-95-> hyväksytyt mallit ovat aina hyväksytyt vanhempiin.
Kaksisuuntainen häly ei ole VAT-hyväksytty, mutta sama laite ilman ko. palikkaa on hyväksytty.

OT: ihmeellistä toimintaa maahantuojalta myydä lisäpalikka hyväksyttyyn hälyyn, jolla ko. häly muuttuu hyväksymätömäksi.
Arvoisa nimimerkki "Mimmi",

Näin Viperin maahantuojana katson velvollisuudekseni oikaista valheellisen väittämäsi vakuutusyhtiöiden hyväksynnän suhteen.

Kaksisuuntainen Viper 480XV ON VAT-HYVÄKSYTTY.

Viper 480XV on vakuutyshtiöiden hyväksymä autohälytinjärjestelmä oli se sitten yksisuuntainen tai kaksisuuntainen ja se on VAT-hyväksytty kaikilla lisävarusteillaan ja kokoonpanoillaan kaikkiin vuosimalleihin.

En edes ymmärrä, mistä lisäpalikasta höpötät.

Jos sinua ihmetyttää maahantuojan toiminta, niin selvitä faktat ennen kuin kirjoitat mielipiteitäsi "tosiasioina" nettifoorumeihin. Soita minulle 040 547 7599 tai käy lukemassa laitteen ominaisuudet kotisivultamme ja tarkista ne halutessasi autokorjaus.fi -sivulla olevien hyväksyttyjen hälytinten luettelosta. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa.

Kaikki, mitä Halytin.com -sivulla sanotaan Viper 480XV:stä, pitää 100%:sti paikkansa. Virheellinen väittämä olisi kuluttajansuojalain vastaista.

Viper 480XV on Suomen markkinoiden monipuolisin ja turvaominaisuuksiltaan paras ajoneuvojen varkaudenestolaite ja superlatiivien käyttö markkinoinnissa on KSL:n vastaista -elleivät ne sitten pidä paikkaansa.

Voit aina kääntyä suoraan minun puoleeni, jos jokin ominaisuus askarruttaa tai kummastuttaa. Onhan niitä ominaisuuksia toki aika paljon ja monet sellaisia, jotka herättävät ihmetystä ja kummastusta katukuvassakin. Kerron mielelläni niistä sinulle lisää, jotta voit sitten kertoa niistä foorumeissa.

Itselläni on kaksisuuntainen hälytyksen siirrolla ja lukuisilla esivaroitustoiminnoilla varustettu Viper 480XV + 508D + 516L + 507M ja samalla paketilla toteutettu Webaston, sähköikkunoiden, takaikkunan, tavaratilan luukun, konepellin ja kattoluukun kauko-ohjaus ja tietenkin kaukokäynnistys ja puhemoduuli luonnollisesti kertoo aina, mitä milloinkin tapahtuu. Tämä kokoonpano on vakuutusyhtiöiden hyväksymä. Tervetuloa sieltä Vantaalta tänne Ouluun katsomaan sitä joskus.

Mika Hiltunen
Micasso Oy
Viperin maahantuoja
http://www.halytin.com
Halytin.com
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja Halytin.com »

Mimmi kirjoitti:Arvoisa Mika Hiltunen.
Me olemme käyneet tämän saman keskustelun yksityisesti ja edelleen on mielestäni ala-arvoista tuoda julkisuuteen asioita, jotka on käyty yksityisesti.
Edelleenkin odotan sitä lupaamaasi koekappaletta hälyttimestäsi.
Niin vähän muistelinkin, että jo kertaalleen on sovittu, että pysyt asiassa, kun kommentoit DEI:n laitteita erinäisissä foorumeissa. Faktat faktoina. Jos tuntuu pahalta, kun jollain on paremmat tuotteet, niin ei kannata silti lähteä törkylinjalle vaan yrittää tehdä/hankkia itse vieläkin parempia.

En muista luvanneeni sinulle mitään koekappaleita. Sellaisen voit ostaa esimerkiksi Helsingin tai Espoon jälleenmyyjältä ja mieluiten asennettuna. Mielenkiintoinen tapa yrittää saada ilmaisia näytteitä, kieltämättä.

Ihmeellisiä ajatuksia sinulla on. Viperin VAT-hyväksyntää koskevassa oikaisussani tuskin on mitään yksityisesti käytyjä salaisuuksia tai ala-arvoisuuksia.

Kehotan tarkoin miettimään, mitä kirjoittelet nimimerkkisi takaa ja pitävätkö väitteesi paikkansa vai ei.

-M
MacTurbo
"Hölösuu"

Re: Viper 480XV on kaikilla ominaisuuksillaan VAT-hyväksytty

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Halytin.com kirjoitti: Viper 480XV on Suomen markkinoiden monipuolisin ja turvaominaisuuksiltaan paras ajoneuvojen varkaudenestolaite ja superlatiivien käyttö markkinoinnissa on KSL:n vastaista -elleivät ne sitten pidä paikkaansa.
En tiedä tuosta lakiviidakosta, mutta itse jätän ainakin ostamatta jok.ikisen Bling Blingin jota mainostetaan superlatiiveilla.
Enkä edes vaivaudu selvittämään pitääkö ne paikkaansa, skippaan kylmästi.
Merkkinoinnin pitää olla asiapohjaista, kuluttajana minua ei kiinnosta valmistajan/maahantuojan kehumiset omasta tuotteesta.

Kannattaisi varmaan markkinoijien ottaa onkeensa tuosta "ylimääräisestä kehumisesta", veikkaan että aika moni kaltaiseni maksukykyinen keski-ikäinen kuluttaja on allerginen superlatiiveille.

Poikkeuksena tietysti kulutuselektroniikka missä teen aina tasavertaisten tuotteiden kesken valinnan sillä perusteella kumman tuotteen kannessa on paremman näköinen misu.

Tuo alkuperäinen väittely ei kiinnosta pätkääkään, ainoa Viper josta olen ikinä kuullut on Dodge, ja Saabeissa on tehdasasennetut hälyttimet :twisted:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Firges9000
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Olen ostanut "halutin.com":sta Vipereita ja olen ollut niihin tyytyväinen.
Viper on monipuolinen ( lisä inkettä riittää) ja on hyvin tehty hälytin.
Hinta on kohdallaan ja toimitus pelaa.
Mitä muuta voisin toivoa. :D
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
saapasjalkakissa
"Aero"

Viesti Kirjoittaja saapasjalkakissa »

Firges9000 kirjoitti:Olen ostanut "halutin.com":sta Vipereita ja olen ollut niihin tyytyväinen.
Viper on monipuolinen ( lisä inkettä riittää) ja on hyvin tehty hälytin.
Hinta on kohdallaan ja toimitus pelaa.
Mitä muuta voisin toivoa. :D
Noista mainostustavoista en ota kantaa, mutta kyllä olen omaan Viperiini ollut erittäin tyytyväinen. Ja totta, saabissa on tehdasasennetut hälyt, muttei kaikissa niitäkään. Omassa oli, mutta uusi jälkiasennettu on monesti ominaisuuksiltaan parempi ja luo enemmän turvaa.

Älkää isot miehet tapelko. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja mainostajat mainostakoon, kuten parhaaksi näkee. :)
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Vastaa Viestiin