j0ne kirjoitti:Mikä softa? Onko nakuista hajua? Ahtaako w-letku irti hyvin? Itse kokeilisin jollain kunnon softalla ja T7 mankkuvena modilla. Toista DI-kasettia voisi toki testata.
vesa67 kirjoitti:Pikkasen matalanoloinen peruspaine ensinnäkin mutta epäilisin kyllä mankkuvenan jumittamista.
Voit testata sytkäkasetin tai tulppien vaikutuksen irrottamalla W-letkun mankulta. Huomaat kyllä että turbo spoolaa ilman kontrollia fuelcuttiin saakka. Jos tulpat ja kasetti kestää isoja paineita niin mankkuvena lienee ongelma. Sehän tosiaan kannatta konvertoida T7-mankulle niin pääsee siitäkin vaivasta.
Noista paineista voisi päätellä että softa ei ole vakio koska millään tonnarin 2 litraisella automaatilla ei vakiosoftalla paineet nouse 1 bariin. Missähän fuelcut raja lienee softassasi ?
Tarkkaa tietoa softasta ei ole, mutta vakio se ei ole, pyynti 1 bar. Fuelcut 1.5 bar. Ennen tuolla softalla auto on toiminut hyvin. Tämä autohan on vakiona 150hv matalapaine. Pitää kokeilla irroittaa tuo W-letku, kunhan keli paranee/vaihdan talvirenkaat.
Vähän monimutkaiselta tuo T7-modi vaikuttaa, mutta nähtävästi on vaivan arvoista jos tuo vanha on rikki. Teetkö vesa67 vielä noita modeja? Itse kyllä asun Savonlinnassa.
Vielä sellainen tuli mieleen, että olisiko tuossa kansipahvi rempassa voinut asentajalta mennä jotkin letkut sekaisin?