Onko niissä bokseissa erikseen lastu bensalle ja toinen apc:lle?jos on niin kuulostais että ois vaan ehkä bensalastu se viri ku käyttäytyy niinku vakio turbon ahdot...!?
micke74 kirjoitti:Onko niissä bokseissa erikseen lastu bensalle ja toinen apc:lle?jos on niin kuulostais että ois vaan ehkä bensalastu se viri ku käyttäytyy niinku vakio turbon ahdot...!?
Viritystä varten bensalastu laitetaan LH-boksiin ja ahtoja säätävä lastu DI/APC boksiin.
Änkeydynpäs väliin niin ei tarvi aloittaa uutta aihetta, miten on muuten semmonen juttu kun käytän 1.3-1.5bar ahtoja niin kuuluko se peruspaine olla siltikin se 0.4-0.5 vai onko parempi pitää korkeampaa peruspainetta...?
Joo pitää mitata peruspaineet nyt uudella ahtopainemittarilla, käyttäytyy isoilla vaihteilla huonosti, menee suoraan johonki 1.3-1.4 ja putoaa heti johonki 1.0-1.1, ihanku napista painais...
Tarkoitatko että putoaa kovilla kierroksilla, vai ihan pienemmillä kierroksilla putoaa ahdot alas? (tietysti talvisäässä kiva kelailla jotain nelosvaihdetta pohjaan )
Joo kierroksilla 3:s, 4:s ja 5:s ei oikeen puhalla eikä saa pidettyä paineita, samantie ku ahdot on nousseet huipulleen niin ne tipahtaa joku 0.3bar, just ku mukava alkaa niin se pistää jonku "pappa" moden päälle...
Tuntuu niinku nelosellakaan ei viittis yli 130-140 ajaa ku menee niin kangertellen, sama jos kiihdyttää tosissaan vaihteet läpi kolmonen tappiin ja äkkiä neloselle ja hana auki niin hyvä jos 1barin ahtaa....