9000 cd griffin -93
Re: 9000 cd griffin -93
Siis nyt mä tipahin!.
Miksi toi pelle vainoo mua,mitä mä oon sille tehny.
Miksi toi pelle vainoo mua,mitä mä oon sille tehny.
Re: 9000 cd griffin -93
Älä Kari välitä. Tuo pelle vainoaa ihan joka ikistä 

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: 9000 cd griffin -93
Virtuaali halaus sulle.
Kaikki ketjut mitkä tänään avasin tai vastasin on häipynyt.
Ehkä hyvä niin,kiitos ylläpidolle.
T Kari
Kaikki ketjut mitkä tänään avasin tai vastasin on häipynyt.
Ehkä hyvä niin,kiitos ylläpidolle.
T Kari
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: 9000 cd griffin -93
kari 2 kirjoitti:Välillä moto kuski sit taas tukkuri (perunat) ja sit matkailuyrittäjä(koskenlaskut).
http://www.lieksanmatkakaverit.fi
Tuolta pikkujoulut, savusaunat,majotukset ym. tulen ite esiintyy jos on saab miehiä paikanpäällä.Niin ja sitten vaikka jään murtaja mutta kumilautalla 16m tiputusta 8km matkalla.
Kyyti on lähetkö.
Köyhän on oltava nöyrä.
Siis yrittäjä.
ja aina saabilla.
vuodesta-80.


-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: 9000 cd griffin -93
löysin ruotsin "nettiauton" sieltä löysin tommosen
http://www.blocket.se/skaraborg/SAAB_90 ... ca=1_8&w=3
euroissa n.750-800e? paljonhan joutuis veroja maksamaan?
ja toinen griffin oli 15 000kr oiken viimisen päälle munattu, eiku tunattu
http://www.blocket.se/blekinge/Saab_900 ... w=3&last=1
http://www.blocket.se/skaraborg/SAAB_90 ... ca=1_8&w=3
euroissa n.750-800e? paljonhan joutuis veroja maksamaan?
ja toinen griffin oli 15 000kr oiken viimisen päälle munattu, eiku tunattu
http://www.blocket.se/blekinge/Saab_900 ... w=3&last=1
saab 9000 cd aut -89
Re: 9000 cd griffin -93
jamppav kirjoitti:löysin ruotsin "nettiauton" sieltä löysin tommosen
http://www.blocket.se/skaraborg/SAAB_90 ... ca=1_8&w=3
euroissa n.750-800e? paljonhan joutuis veroja maksamaan?
ja toinen griffin oli 15 000kr oiken viimisen päälle munattu, eiku tunattu
http://www.blocket.se/blekinge/Saab_900 ... w=3&last=1
Tossa ekassa on ihan liian paljon katsastuksessa huomautettuja vikoja jotta sitä edes kannattas harkita, luin sen kuvassa olevan lomakkeen katsastuksesta siinä alhaalla näkyi myös tekstiä takatukivarsista, koko tekstiä ei näkynyt, mutta arvaus on et ne on vaihdettava, ainakin kiinnitys.
Alimmainen näyttää paremmalta, mutta onko se sitä? No on sitä ainakin yritetty hoitaa paremmin ku sitä ekaa.
Kannattaako yleensä tuoda ruotsista tai muualtakaan ulkoa noin vanhaa autoa? Ehkä jos aikoo alkaa entisöimään, mutta sitten niitten on oltava halpoja.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: 9000 cd griffin -93
Tossa ekassa on ihan liian paljon katsastuksessa huomautettuja vikoja jotta sitä edes kannattas harkita, luin sen kuvassa olevan lomakkeen katsastuksesta siinä alhaalla näkyi myös tekstiä takatukivarsista, koko tekstiä ei näkynyt, mutta arvaus on et ne on vaihdettava, ainakin kiinnitys.
Alimmainen näyttää paremmalta, mutta onko se sitä? No on sitä ainakin yritetty hoitaa paremmin ku sitä ekaa.
Kannattaako yleensä tuoda ruotsista tai muualtakaan ulkoa noin vanhaa autoa? Ehkä jos aikoo alkaa entisöimään, mutta sitten niitten on oltava halpoja.[/quote]
toi eka nyt enemmänki alko kiinnostaan, mutta en osaa ruotsia kuin muutaman sanan. noh loppu kiinnostuski. toi toinen ei kiinnostanu minua ollenkaan. hyvä että täältä löytyy tulkkejaki
Alimmainen näyttää paremmalta, mutta onko se sitä? No on sitä ainakin yritetty hoitaa paremmin ku sitä ekaa.
Kannattaako yleensä tuoda ruotsista tai muualtakaan ulkoa noin vanhaa autoa? Ehkä jos aikoo alkaa entisöimään, mutta sitten niitten on oltava halpoja.[/quote]
toi eka nyt enemmänki alko kiinnostaan, mutta en osaa ruotsia kuin muutaman sanan. noh loppu kiinnostuski. toi toinen ei kiinnostanu minua ollenkaan. hyvä että täältä löytyy tulkkejaki

saab 9000 cd aut -89
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2653
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: 9000 cd griffin -93
Eihän tolla alimmaisella tuunaus rassilla pystyis edes ajamaan missään 

Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Re: 9000 cd griffin -93
Asiallinen ja asiallinen, no ihan miten sen ottaa ja sinähän saat ottaa sen niinkuin haluat, mutta en yhdy sinun mielipiteeseesi.9-5T kirjoitti: Ensimmäinen on asiallinen vaikka joku katsastusmies olisi ollut erimieltä, alimmainen on ihan naurettava.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: 9000 cd griffin -93
ysitonnari93 kirjoitti:Eihän tolla alimmaisella tuunaus rassilla pystyis edes ajamaan missään


Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: 9000 cd griffin -93
onhan sekin että toinen tykkää kaurapuurosta toinen ei, niistä ei voi kiistellä, vai miten se nyt menikään.core2 kirjoitti:ysitonnari93 kirjoitti:Eihän tolla alimmaisella tuunaus rassilla pystyis edes ajamaan missään![]()
Joo ei muualla ku tasaisella nurtsilla.
saab 9000 cd aut -89
-
- "Hirsch"
- Viestit: 788
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
Re: 9000 cd griffin -93
Vikalista suomeksi:jamppav kirjoitti:löysin ruotsin "nettiauton" sieltä löysin tommosen
http://www.blocket.se/skaraborg/SAAB_90 ... ca=1_8&w=3
euroissa n.750-800e?
1. Pysäköintijarru heikko / riittämätön
2. ABS-valo palaa
3. Pitkät valot ei toimi
4. Ajovalot suunnattu liian alas
5. Takajarru (se polkimesta toimiva) ottaa epätasaisesti
6. Oikea raidetangon pää, klappia
Hyvä tietää:
- taka-akselin puslissa klappia
Oma mielipide:
Nuohan ovat sellaisia vikoja, että joihin 17 vuotta vanhan tonnarin omistajan on varauduttava. ABS-valon sammuttaminen voi olla vaikeampi ja kalliimpi juttu - tai sitten se korjautuu takajarrusatulat vaihtamalla (korjaus kohteisiin 1 ja 5). Myyjältä kysyisin mitä hän tarkoittaa tarvittavilla ruostekorjauksilla - hitsaamista vai takakuvassa näkyvän pintaruosteen fiksaamista. Katsastussetä ei ainakaan ollut maininnut mitään ruosteesta.
Bonuksena tuossa on Zegnan villakankainen sisusta (grå tyginredning).
Hinnasta:
Itse maksoin keväällä saman ikäisestä mutta satatuhatta enemmän ajetusta katsastetusta Griffinistä 1800:-.
Kannattaako:
Näitä ei valmisteta enää...
#1488
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
Re: 9000 cd griffin -93
Hyvä Pekka, että käänsit ton tekstin siitä kuvasta.Pekka Valtanen kirjoitti:
Oma mielipide:
Nuohan ovat sellaisia vikoja, että joihin 17 vuotta vanhan tonnarin omistajan on varauduttava. ABS-valon sammuttaminen voi olla vaikeampi ja kalliimpi juttu - tai sitten se korjautuu takajarrusatulat vaihtamalla (korjaus kohteisiin 1 ja 5). Myyjältä kysyisin mitä hän tarkoittaa tarvittavilla ruostekorjauksilla - hitsaamista vai takakuvassa näkyvän pintaruosteen fiksaamista. Katsastussetä ei ainakaan ollut maininnut mitään ruosteesta.
Bonuksena tuossa on Zegnan villakankainen sisusta (grå tyginredning).
Hinnasta:
Itse maksoin keväällä saman ikäisestä mutta satatuhatta enemmän ajetusta katsastetusta Griffinistä 1800:-.
Kannattaako:
Näitä ei valmisteta enää...
Tuohon katsastuksen ruosteeseen puuttumiseen sen verran, että ruotsissa ei puututa katsastuksessa ruosteeseen joka ei ole turvallisuutta vaarantavissa osissa autossa, esim. lattiassa saattaa olla puolenmetrin reikä kunhan vain tuoli on tukevasti kiinni, silti jos jalka menee reiästä läpi siihen ei puututa.
Ovissakin saa olla ulkoapäin iso esim. 30x30 sentin reikä siitä ei välitetä, kunhan siinä ei ole ulkonevia pellinreunoja jotka voisivat vahingoittaa jalankulkijoita.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: 9000 cd griffin -93
Joo alempaan tarttis vaihtaa ehjä konepelti ja järkevämpi etupuskuri.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: 9000 cd griffin -93
Hyvä Pekka, että käänsit ton tekstin siitä kuvasta.
Tuohon katsastuksen ruosteeseen puuttumiseen sen verran, että ruotsissa ei puututa katsastuksessa ruosteeseen joka ei ole turvallisuutta vaarantavissa osissa autossa, esim. lattiassa saattaa olla puolenmetrin reikä kunhan vain tuoli on tukevasti kiinni, silti jos jalka menee reiästä läpi siihen ei puututa.
Ovissakin saa olla ulkoapäin iso esim. 30x30 sentin reikä siitä ei välitetä, kunhan siinä ei ole ulkonevia pellinreunoja jotka voisivat vahingoittaa jalankulkijoita.[/quote]
eli siis pakkaamaan, ja muutto ruotsiin
itänaapurin katsastus asioista en halua edes kysyä. onko tietoa jos tuo auton varaosiksi, että se vero olis pienempi? mun mielestä kerran rovaniemellä purettiin carinasta tekniikka pois, ja vietiin rajan yli itään päin. ja niillä oli tarkotus sitten siellä laittaa auto muutaman vuoden "varaosina" oleva auto liikenteeseen. jotain veron kiertoa?
Tuohon katsastuksen ruosteeseen puuttumiseen sen verran, että ruotsissa ei puututa katsastuksessa ruosteeseen joka ei ole turvallisuutta vaarantavissa osissa autossa, esim. lattiassa saattaa olla puolenmetrin reikä kunhan vain tuoli on tukevasti kiinni, silti jos jalka menee reiästä läpi siihen ei puututa.
Ovissakin saa olla ulkoapäin iso esim. 30x30 sentin reikä siitä ei välitetä, kunhan siinä ei ole ulkonevia pellinreunoja jotka voisivat vahingoittaa jalankulkijoita.[/quote]
eli siis pakkaamaan, ja muutto ruotsiin

saab 9000 cd aut -89