9000 cd griffin -93

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
kari 2
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Elo 26, 2008 17:44

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja kari 2 »

Siis nyt mä tipahin!.

Miksi toi pelle vainoo mua,mitä mä oon sille tehny.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja peinu »

Älä Kari välitä. Tuo pelle vainoaa ihan joka ikistä :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
kari 2
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Elo 26, 2008 17:44

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja kari 2 »

Virtuaali halaus sulle.

Kaikki ketjut mitkä tänään avasin tai vastasin on häipynyt.

Ehkä hyvä niin,kiitos ylläpidolle.

T Kari
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

kari 2 kirjoitti:Välillä moto kuski sit taas tukkuri (perunat) ja sit matkailuyrittäjä(koskenlaskut).

http://www.lieksanmatkakaverit.fi

Tuolta pikkujoulut, savusaunat,majotukset ym. tulen ite esiintyy jos on saab miehiä paikanpäällä.Niin ja sitten vaikka jään murtaja mutta kumilautalla 16m tiputusta 8km matkalla.
Kyyti on lähetkö.

Köyhän on oltava nöyrä.

Siis yrittäjä.
ja aina saabilla.
vuodesta-80.
:lol: Tullut otettua muutama, vai liittyykö yo teksti Griffiniin jollain lailla jota itse en ymmärrä? :roll:
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
jamppav
"Ruisku"
Viestit: 119
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2010 23:42
Paikkakunta: merijärvi

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja jamppav »

löysin ruotsin "nettiauton" sieltä löysin tommosen
http://www.blocket.se/skaraborg/SAAB_90 ... ca=1_8&w=3
euroissa n.750-800e? paljonhan joutuis veroja maksamaan?
ja toinen griffin oli 15 000kr oiken viimisen päälle munattu, eiku tunattu
http://www.blocket.se/blekinge/Saab_900 ... w=3&last=1
saab 9000 cd aut -89
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja core2 »

jamppav kirjoitti:löysin ruotsin "nettiauton" sieltä löysin tommosen
http://www.blocket.se/skaraborg/SAAB_90 ... ca=1_8&w=3
euroissa n.750-800e? paljonhan joutuis veroja maksamaan?
ja toinen griffin oli 15 000kr oiken viimisen päälle munattu, eiku tunattu
http://www.blocket.se/blekinge/Saab_900 ... w=3&last=1

Tossa ekassa on ihan liian paljon katsastuksessa huomautettuja vikoja jotta sitä edes kannattas harkita, luin sen kuvassa olevan lomakkeen katsastuksesta siinä alhaalla näkyi myös tekstiä takatukivarsista, koko tekstiä ei näkynyt, mutta arvaus on et ne on vaihdettava, ainakin kiinnitys.

Alimmainen näyttää paremmalta, mutta onko se sitä? No on sitä ainakin yritetty hoitaa paremmin ku sitä ekaa.
Kannattaako yleensä tuoda ruotsista tai muualtakaan ulkoa noin vanhaa autoa? Ehkä jos aikoo alkaa entisöimään, mutta sitten niitten on oltava halpoja.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
jamppav
"Ruisku"
Viestit: 119
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2010 23:42
Paikkakunta: merijärvi

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja jamppav »

Tossa ekassa on ihan liian paljon katsastuksessa huomautettuja vikoja jotta sitä edes kannattas harkita, luin sen kuvassa olevan lomakkeen katsastuksesta siinä alhaalla näkyi myös tekstiä takatukivarsista, koko tekstiä ei näkynyt, mutta arvaus on et ne on vaihdettava, ainakin kiinnitys.

Alimmainen näyttää paremmalta, mutta onko se sitä? No on sitä ainakin yritetty hoitaa paremmin ku sitä ekaa.
Kannattaako yleensä tuoda ruotsista tai muualtakaan ulkoa noin vanhaa autoa? Ehkä jos aikoo alkaa entisöimään, mutta sitten niitten on oltava halpoja.[/quote]

toi eka nyt enemmänki alko kiinnostaan, mutta en osaa ruotsia kuin muutaman sanan. noh loppu kiinnostuski. toi toinen ei kiinnostanu minua ollenkaan. hyvä että täältä löytyy tulkkejaki 8)
saab 9000 cd aut -89
Avatar
ysitonnari93
"Hölösuu"
Viestit: 2653
Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

Eihän tolla alimmaisella tuunaus rassilla pystyis edes ajamaan missään 8O
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja core2 »

9-5T kirjoitti: Ensimmäinen on asiallinen vaikka joku katsastusmies olisi ollut erimieltä, alimmainen on ihan naurettava.
Asiallinen ja asiallinen, no ihan miten sen ottaa ja sinähän saat ottaa sen niinkuin haluat, mutta en yhdy sinun mielipiteeseesi.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja core2 »

ysitonnari93 kirjoitti:Eihän tolla alimmaisella tuunaus rassilla pystyis edes ajamaan missään 8O
:lol: :lol: Joo ei muualla ku tasaisella nurtsilla.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
jamppav
"Ruisku"
Viestit: 119
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2010 23:42
Paikkakunta: merijärvi

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja jamppav »

core2 kirjoitti:
ysitonnari93 kirjoitti:Eihän tolla alimmaisella tuunaus rassilla pystyis edes ajamaan missään 8O
:lol: :lol: Joo ei muualla ku tasaisella nurtsilla.
onhan sekin että toinen tykkää kaurapuurosta toinen ei, niistä ei voi kiistellä, vai miten se nyt menikään.
saab 9000 cd aut -89
Pekka Valtanen
"Hirsch"
Viestit: 788
Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
Paikkakunta: Kempele

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja Pekka Valtanen »

jamppav kirjoitti:löysin ruotsin "nettiauton" sieltä löysin tommosen
http://www.blocket.se/skaraborg/SAAB_90 ... ca=1_8&w=3
euroissa n.750-800e?
Vikalista suomeksi:
1. Pysäköintijarru heikko / riittämätön
2. ABS-valo palaa
3. Pitkät valot ei toimi
4. Ajovalot suunnattu liian alas
5. Takajarru (se polkimesta toimiva) ottaa epätasaisesti
6. Oikea raidetangon pää, klappia

Hyvä tietää:
- taka-akselin puslissa klappia

Oma mielipide:
Nuohan ovat sellaisia vikoja, että joihin 17 vuotta vanhan tonnarin omistajan on varauduttava. ABS-valon sammuttaminen voi olla vaikeampi ja kalliimpi juttu - tai sitten se korjautuu takajarrusatulat vaihtamalla (korjaus kohteisiin 1 ja 5). Myyjältä kysyisin mitä hän tarkoittaa tarvittavilla ruostekorjauksilla - hitsaamista vai takakuvassa näkyvän pintaruosteen fiksaamista. Katsastussetä ei ainakaan ollut maininnut mitään ruosteesta.

Bonuksena tuossa on Zegnan villakankainen sisusta (grå tyginredning).

Hinnasta:
Itse maksoin keväällä saman ikäisestä mutta satatuhatta enemmän ajetusta katsastetusta Griffinistä 1800:-.

Kannattaako:
Näitä ei valmisteta enää...
#1488
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja core2 »

Pekka Valtanen kirjoitti:
Oma mielipide:
Nuohan ovat sellaisia vikoja, että joihin 17 vuotta vanhan tonnarin omistajan on varauduttava. ABS-valon sammuttaminen voi olla vaikeampi ja kalliimpi juttu - tai sitten se korjautuu takajarrusatulat vaihtamalla (korjaus kohteisiin 1 ja 5). Myyjältä kysyisin mitä hän tarkoittaa tarvittavilla ruostekorjauksilla - hitsaamista vai takakuvassa näkyvän pintaruosteen fiksaamista. Katsastussetä ei ainakaan ollut maininnut mitään ruosteesta.

Bonuksena tuossa on Zegnan villakankainen sisusta (grå tyginredning).

Hinnasta:
Itse maksoin keväällä saman ikäisestä mutta satatuhatta enemmän ajetusta katsastetusta Griffinistä 1800:-.

Kannattaako:
Näitä ei valmisteta enää...
Hyvä Pekka, että käänsit ton tekstin siitä kuvasta.
Tuohon katsastuksen ruosteeseen puuttumiseen sen verran, että ruotsissa ei puututa katsastuksessa ruosteeseen joka ei ole turvallisuutta vaarantavissa osissa autossa, esim. lattiassa saattaa olla puolenmetrin reikä kunhan vain tuoli on tukevasti kiinni, silti jos jalka menee reiästä läpi siihen ei puututa.
Ovissakin saa olla ulkoapäin iso esim. 30x30 sentin reikä siitä ei välitetä, kunhan siinä ei ole ulkonevia pellinreunoja jotka voisivat vahingoittaa jalankulkijoita.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
aero
-
Viestit: 9122
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja aero »

Joo alempaan tarttis vaihtaa ehjä konepelti ja järkevämpi etupuskuri.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
jamppav
"Ruisku"
Viestit: 119
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2010 23:42
Paikkakunta: merijärvi

Re: 9000 cd griffin -93

Viesti Kirjoittaja jamppav »

Hyvä Pekka, että käänsit ton tekstin siitä kuvasta.
Tuohon katsastuksen ruosteeseen puuttumiseen sen verran, että ruotsissa ei puututa katsastuksessa ruosteeseen joka ei ole turvallisuutta vaarantavissa osissa autossa, esim. lattiassa saattaa olla puolenmetrin reikä kunhan vain tuoli on tukevasti kiinni, silti jos jalka menee reiästä läpi siihen ei puututa.
Ovissakin saa olla ulkoapäin iso esim. 30x30 sentin reikä siitä ei välitetä, kunhan siinä ei ole ulkonevia pellinreunoja jotka voisivat vahingoittaa jalankulkijoita.[/quote]

eli siis pakkaamaan, ja muutto ruotsiin :lol: itänaapurin katsastus asioista en halua edes kysyä. onko tietoa jos tuo auton varaosiksi, että se vero olis pienempi? mun mielestä kerran rovaniemellä purettiin carinasta tekniikka pois, ja vietiin rajan yli itään päin. ja niillä oli tarkotus sitten siellä laittaa auto muutaman vuoden "varaosina" oleva auto liikenteeseen. jotain veron kiertoa?
saab 9000 cd aut -89
Vastaa Viestiin