9000S
-
- "Hölösuu"
9000S
Mikä malli kyseessä tuonti,jenkki . treella nekalassa omistajaa en ole
nähnyt pystykeula kertokaa paremmin tietävät?!
nähnyt pystykeula kertokaa paremmin tietävät?!
Ari 1622
-
- "Kaasari"
Suomi mallista en tiedä, mutta mulla on jenkki.. Mailit mittarissa(sekä kilometrit pienellä), ilmastointi, sähkölasit ja kattoluukku, abs, airbag jne..
89 mallinen.. Käsittääkseni melko sama vehe kuin CD? Vai mitähän eroa lienee? Omani on pirun laho kun näyttää ruostesuojaus unohtuneen lähes kokonaan.. Sähköhärvelit toimii huonosti jos toimii eli antilock valo palaa satunnaisesti, srs jatkuvasti, CE onneksi harvoin, lasit aukeaa jos haluaa ja kattoluukku pitkän taistelun jälkeen.. hyvällä pidolla olleena varmasti hyväkin vehe voi olla, mun yksilö on ollut heikommalla(tosin ei mulla) ja se kyllä näkyy ja tuntuu..
89 mallinen.. Käsittääkseni melko sama vehe kuin CD? Vai mitähän eroa lienee? Omani on pirun laho kun näyttää ruostesuojaus unohtuneen lähes kokonaan.. Sähköhärvelit toimii huonosti jos toimii eli antilock valo palaa satunnaisesti, srs jatkuvasti, CE onneksi harvoin, lasit aukeaa jos haluaa ja kattoluukku pitkän taistelun jälkeen.. hyvällä pidolla olleena varmasti hyväkin vehe voi olla, mun yksilö on ollut heikommalla(tosin ei mulla) ja se kyllä näkyy ja tuntuu..
^bump^
Eilen illalla oli tuollainen valkoinen 9000S pysäköity oman tonnarini viereen Pirkkalan ABC:n pihassa. CC mutta viistokeula, nahkasisustus, lasinen kattoluukku, manuaali. Ilmastoinnista en ole varma mutta automaatti-sellainen ei ainakaan ollut. Ihan siistissä kunnossa näytti olevan.
Erittäin huono kamerakännyn kuva mallimerkinnästä.
Eilen illalla oli tuollainen valkoinen 9000S pysäköity oman tonnarini viereen Pirkkalan ABC:n pihassa. CC mutta viistokeula, nahkasisustus, lasinen kattoluukku, manuaali. Ilmastoinnista en ole varma mutta automaatti-sellainen ei ainakaan ollut. Ihan siistissä kunnossa näytti olevan.
Erittäin huono kamerakännyn kuva mallimerkinnästä.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
Saab-juttuja 70-luvulta
TurboS ja 9000S ovat kuitenkin täysin eri pelejä.9000CS... kirjoitti:Entisellä naapurilla oli CS-mallin 2.3 Turbo-S.
9000S on CC korinen ja ainakin tiedossani olevat yksilöt vapaasti hengittäviä.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
Ei näköjään.Johnny V4 kirjoitti:Alunperin CS Turbo S:ssä ei ole Aeron korisarjaa, eikä lepakkopenkkejä.
Pikaisen googletuksen mukaan näissä on ollut nahka/mokkanahka-verhoilu.
Onko tuo sitten ollut tavallaan "CS-Aeron edeltäjä"?
Ainakin joidenkin sivujen mukaan tuossa on ollut mm. madallettu alusta, 16-vanteet, sähköjakkarat vakiona.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.