Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » Pe Syys 30, 2005 17:05
Eli nyt ois konehuonees yks irtonainen letkunpää.
Letku lähtee imusarjan oikealta puolelta (öljyntäyttöröörin vieressä)
samasta liittimestä lähtee isompi letku alaspäin, ja tämä 5mm letku eteenpäin ja kaartaa siitä kuskinpuolelle.
minne tämä letku kuuluu
http://www.saab.1g.fi/letku/
BMW 525iA Touring Executive
SuoTimo
"Viggen"
Viestit: 573 Liittynyt: Ke Elo 31, 2005 19:00
Paikkakunta: Kangasala
Viesti
Kirjoittaja SuoTimo » Pe Syys 30, 2005 18:24
Mäksä kirjoitti: Eli nyt ois konehuonees yks irtonainen letkunpää.
Letku lähtee imusarjan oikealta puolelta (öljyntäyttöröörin vieressä)
samasta liittimestä lähtee isompi letku alaspäin, ja tämä 5mm letku eteenpäin ja kaartaa siitä kuskinpuolelle.
minne tämä letku kuuluu
http://www.saab.1g.fi/letku/
Siellä irtonainen T-kappale etsii letkunpäätä. Seuraa ByPass venttiililtä (imuputkessa se motikkä suoraan eteenpäin) lähtevää pikkuletkua ja löydät T-kappaleen jostain sieltä lohkon/kannen vierestä. Systeemin toinen pää menee rintapeltiin jne.
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » La Loka 01, 2005 01:19
jep kiitoksia, sieltähän se löytyi, sen jälkeenkin kauheella kiirellää testailee virichippiä ja nyt vasta tulin himaan
...on se nyt nättiä kun ahdot osoittaa sinne bensatankin 65litraan
BMW 525iA Touring Executive
MP
"Aero"
Viestit: 444 Liittynyt: To Joulu 02, 2004 16:49
Viesti
Kirjoittaja MP » La Loka 01, 2005 11:50
Mäksä kirjoitti: jep kiitoksia, sieltähän se löytyi, sen jälkeenkin kauheella kiirellää testailee virichippiä ja nyt vasta tulin himaan
...on se nyt nättiä kun ahdot osoittaa sinne bensatankin 65litraan
Mikä virichippi? Paljon tuli lisää tehoa ja entäs hinta sekä suorituskyky perstuntumalla??
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » La Loka 01, 2005 12:28
di/apc boxiin uus chippi, lastu vai mikä lie onkaan
tehoista ei mitään käsitystä paljonko tuli lisää.
hinta oli 100e ja perstuntuma on se että menee ku synti
ennen ku turbon mittari oli siin keltasen ja punasen rajalla, niin nyt se on siel punasen lopun jälkeen "tyhjällä" alueella
BMW 525iA Touring Executive
Jope
-
Viestit: 4175 Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jope » La Loka 01, 2005 12:47
Kai sulla bensalastu on?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » La Loka 01, 2005 13:20
Jope kirjoitti: Kai sulla bensalastu on?
eip oo viel muuta ku toi
pikku hiljaa kaikkee.
katon jos sais tosta nyt turbon hajal tai jotai muuta
BMW 525iA Touring Executive
Jope
-
Viestit: 4175 Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jope » La Loka 01, 2005 13:23
Etköhän sä ne männät saa sulatettua ennenku turbo hajoaa. :-)
Polje varovasti nyt, jos sulla kerta on vakio-LH.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » La Loka 01, 2005 13:26
Jope kirjoitti: Etköhän sä ne männät saa sulatettua ennenku turbo hajoaa.
Polje varovasti nyt, jos sulla kerta on vakio-LH.
no sit on hyvä syy ainaki ostaa uus auto
pääsee tostakin eroon.
ei sen tartte kestää kuin tammikuuhun asti
BMW 525iA Touring Executive
Jope
-
Viestit: 4175 Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jope » La Loka 01, 2005 13:29
Lahjoita raato sit mulle, meillä on tallin pihassa tilaa yhelle varaosa-tonnarille (ilmaiselle ;-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » La Loka 01, 2005 13:31
Jope kirjoitti: Lahjoita raato sit mulle, meillä on tallin pihassa tilaa yhelle varaosa-tonnarille (ilmaiselle
kattoo nyt miten kauan kestää
BMW 525iA Touring Executive