irtonainen letkunpää etsii kotia kiireisesti :D
irtonainen letkunpää etsii kotia kiireisesti :D
Eli nyt ois konehuonees yks irtonainen letkunpää.
Letku lähtee imusarjan oikealta puolelta (öljyntäyttöröörin vieressä)
samasta liittimestä lähtee isompi letku alaspäin, ja tämä 5mm letku eteenpäin ja kaartaa siitä kuskinpuolelle.
minne tämä letku kuuluu
http://www.saab.1g.fi/letku/
Letku lähtee imusarjan oikealta puolelta (öljyntäyttöröörin vieressä)
samasta liittimestä lähtee isompi letku alaspäin, ja tämä 5mm letku eteenpäin ja kaartaa siitä kuskinpuolelle.
minne tämä letku kuuluu
http://www.saab.1g.fi/letku/
BMW 525iA Touring Executive
Re: irtonainen letkunpää etsii kotia kiireisesti :D
Siellä irtonainen T-kappale etsii letkunpäätä. Seuraa ByPass venttiililtä (imuputkessa se motikkä suoraan eteenpäin) lähtevää pikkuletkua ja löydät T-kappaleen jostain sieltä lohkon/kannen vierestä. Systeemin toinen pää menee rintapeltiin jne.Mäksä kirjoitti:Eli nyt ois konehuonees yks irtonainen letkunpää.
Letku lähtee imusarjan oikealta puolelta (öljyntäyttöröörin vieressä)
samasta liittimestä lähtee isompi letku alaspäin, ja tämä 5mm letku eteenpäin ja kaartaa siitä kuskinpuolelle.
minne tämä letku kuuluu
http://www.saab.1g.fi/letku/
di/apc boxiin uus chippi, lastu vai mikä lie onkaan 
tehoista ei mitään käsitystä paljonko tuli lisää.
hinta oli 100e ja perstuntuma on se että menee ku synti
ennen ku turbon mittari oli siin keltasen ja punasen rajalla, niin nyt se on siel punasen lopun jälkeen "tyhjällä" alueella

tehoista ei mitään käsitystä paljonko tuli lisää.
hinta oli 100e ja perstuntuma on se että menee ku synti

ennen ku turbon mittari oli siin keltasen ja punasen rajalla, niin nyt se on siel punasen lopun jälkeen "tyhjällä" alueella

BMW 525iA Touring Executive