
Kahdesta kohtaa näyttää olevan jo ratkennut pitkittäin.
Uusi hihna 2vk ollut. Huomenna pitää vielä ajaa reissua 50km/suunta.
Ja matkanteko loppuu siihen.Rafu kirjoitti:Millainen tuo on tienpäällä laittaa paikoilleen? Ei kerinny kauppaan ku tuossa iltasella huomasin ja aamulla pitää ysiltä olla ikaalisten kylpylässä.
Sanottakoon vielä ettei ole omilta jäljiltäSytyttäähän tuo laturin valon jos räpsähtää poikki?
Kyllä sen on vaihtaneet ihan (kuulemma) luotettavassa liikkeessä. Toistaiseksi uskoa on yhä lukuisista kehuista johtuen. Samasta syystä ei ole tuota tullut tarkasteltua. Nytkin huomasin vain ratkeaman vuoksi katsoa tarkemmin mikä mättää.Kurko kirjoitti: Onko tuo siis vaihtanut linjaansa vai asennettu väärin.![]()
Jos on ollut ok niin en jatkaisi matkaa ilman lisätutkimuksia. (kiristin pyörä/pyörät) hirtää kiinni noin 200-400t.
Jos taas joku suhari on sen asentanut noin niin eikun kovaa ajoa.
Ei saanukonetta pyörähtään juuri kohilleen. Aimakin yksi n. 4cm pitkittäisnen repeämä ole. Hihnapyörän reuna on leikannu hihnan siitä kohtaa jo poikki. Pitkittäin siis.9-5T kirjoitti:Minä näe siinä muuta vikaa kun ei ole paikoillaan, pitäisi repeämän näkyä eli lähdenkö optikolle?
Ei taida tulpanjohdot irrota trionicin syttykasetista, mutta helpoin on takuuvarmasti se, että irrottaa sisälokarin ja sitten 19mm hylsy pitkällä jatkovarrella siihen kiristimen rullan pulttiin ja vääntää löysälle samalla, kun kaveri laittaa hihnan oikealle paikalleen. Sisälokari irti sen takia, että työkalu mahtuu ahtaaseen välikköön. Pultissa on vasenkätinen kierre, joten se ei voi aueta moisessa hommassa.jmt kirjoitti:Ehkä startilla, tulpanjohdot irti, jottet riko paikkoja?