Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » Pe Loka 28, 2005 20:41
minkälaiset pinnapultit pitäis olla, minkä pituset ja jos eri pituisia niin minne mikin tulee...entäs onko jokaisessa se "lämpölaajenemis holkki" siin välissä?
sit ihan eri juttu mut jos perusahtoi nostaa ni pitääkö sitä hukkaportin tankoa kiertää niin et se lyhenee, vai pitenee ja kuinka paljon (apc/di lastun takia siis tämä operaatio)
BMW 525iA Touring Executive
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » Pe Loka 28, 2005 20:51
no itseasiassa en viittiny, ku ajattelin et joku vastaa ite kysymykseen ja siihen perään sit ton, en odottanu et joku vastaa yksistään tuohon sivukysymykseen. pinnapultit on tärkeemmät ja tarpeellisemmat
BMW 525iA Touring Executive
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » La Loka 29, 2005 12:06
eikös kellään oo tietoa, sais alkuviikosta auton taas ajoon jos sais noi pultit vaan selvil
BMW 525iA Touring Executive
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804 Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Firges9000 » La Loka 29, 2005 12:21
Reunapultit ovat pidempiä, holkillisia.
Keskimmäiset ilman holkkia ja lyhyempiä.
Rahanarvoinen vinkki = kiristä momenttiavaimella.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » La Loka 29, 2005 12:29
Firges9000 kirjoitti: Rahanarvoinen vinkki = kiristä momenttiavaimella.
kiitoksia tiedoista, mihenkäs momenttiin täytyy vetää?
BMW 525iA Touring Executive
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436 Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Turbo16 » Su Loka 30, 2005 14:01
Mäksä kirjoitti: Firges9000 kirjoitti: Rahanarvoinen vinkki = kiristä momenttiavaimella.
kiitoksia tiedoista, mihenkäs momenttiin täytyy vetää?
Siinä sun korjausoppaassa sanotaan
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » Su Loka 30, 2005 14:20
sanotaan vai, en oo aikoihin käyttäny sitä ku se on niin surkea opus ettei siin yleensä mitään kerrota
BMW 525iA Touring Executive
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436 Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Turbo16 » Su Loka 30, 2005 16:45
Mäksä kirjoitti: sanotaan vai, en oo aikoihin käyttäny sitä ku se on niin surkea opus ettei siin yleensä mitään kerrota
Momentit nyt ainakin
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804 Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Firges9000 » Su Loka 30, 2005 20:04
Turbo16 kirjoitti: Mäksä kirjoitti: sanotaan vai, en oo aikoihin käyttäny sitä ku se on niin surkea opus ettei siin yleensä mitään kerrota
Momentit nyt ainakin
25 Nm on noiden pakosarjan muttereiden kiristysmomentti.
Aika pieni, mutta toimii.
Eipäs pinnapultit katkea.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3