ce valo palaa, ei ota kierroksia
ce valo palaa, ei ota kierroksia
Kaikki jutut ce valosta, imm:stä,di kasetista ja bensapumpuista on luettu mutta mikään ei tunnu täsmäävän omiin oireisiin.
Eli:
potilas on -89 2.0T di/apc joka käynnistyy ja käy hyvin kunnes päästään ajossa 2500rpm:ään jolloin seokset vetää laihalle,toi jälkeenpäin lisätty lambda näyttää että tiputtaa jännitteet 0v:hen ja kulkupuoli loppuu.
Ce valo palaa iloisesti, autolla voi ajaa kun vaan säännöstelee maltilla kaasua.
vaihdoin tulpat ja suodattimen niillä ei ollut mitään vaikutusta käyntiin.
Oliskohan toi siirtopumppu kosahtanut? palaisko toi ce valo jos näin olisi käynyt?
Kun olis mittari millä mitata noi bensapaineet ajossa niin olis varmaan vähän viisaampi
Nimimerkillä: huomennakin pitäisi päästä töihin
Eli:
potilas on -89 2.0T di/apc joka käynnistyy ja käy hyvin kunnes päästään ajossa 2500rpm:ään jolloin seokset vetää laihalle,toi jälkeenpäin lisätty lambda näyttää että tiputtaa jännitteet 0v:hen ja kulkupuoli loppuu.
Ce valo palaa iloisesti, autolla voi ajaa kun vaan säännöstelee maltilla kaasua.
vaihdoin tulpat ja suodattimen niillä ei ollut mitään vaikutusta käyntiin.
Oliskohan toi siirtopumppu kosahtanut? palaisko toi ce valo jos näin olisi käynyt?
Kun olis mittari millä mitata noi bensapaineet ajossa niin olis varmaan vähän viisaampi
Nimimerkillä: huomennakin pitäisi päästä töihin
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: ce valo palaa, ei ota kierroksia
Lueppas mitä täällä höpistään....?????suora6 kirjoitti:Kaikki jutut ce valosta, imm:stä,di kasetista ja bensapumpuista on luettu mutta mikään ei tunnu täsmäävän omiin oireisiin.
Eli:
potilas on -89 2.0T di/apc joka käynnistyy ja käy hyvin kunnes päästään ajossa 2500rpm:ään jolloin seokset vetää laihalle,toi jälkeenpäin lisätty lambda näyttää että tiputtaa jännitteet 0v:hen ja kulkupuoli loppuu.
Ce valo palaa iloisesti, autolla voi ajaa kun vaan säännöstelee maltilla kaasua.
vaihdoin tulpat ja suodattimen niillä ei ollut mitään vaikutusta käyntiin.
Oliskohan toi siirtopumppu kosahtanut? palaisko toi ce valo jos näin olisi käynyt?
Kun olis mittari millä mitata noi bensapaineet ajossa niin olis varmaan vähän viisaampi
Nimimerkillä: huomennakin pitäisi päästä töihin
http://www.dnsf.org/forum/index.php?top ... .msg108170
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Alipainetta löytyy tyhjäkäynnillä ja lambda on vain seoksen mittaamiseen se ei liity vikaan millään lailla.
soppa vaan tuntuu loppuvan......
lisätään sen verran että soppa riitti ennen 1.6 bar 5500 rpm saakkaa
ahtimen vaihdon kylkiäisinä ton lambdan laitoin että tiesin riittääkö noi aeron punaset suuttimet
soppa vaan tuntuu loppuvan......
lisätään sen verran että soppa riitti ennen 1.6 bar 5500 rpm saakkaa
ahtimen vaihdon kylkiäisinä ton lambdan laitoin että tiesin riittääkö noi aeron punaset suuttimet
Viimeksi muokannut suora6, Ma Joulu 12, 2005 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Lambda-anturi on toimintaperiaatteeltaan vertailuanturi ja se tarvitsee jostain normaalin ulkoilman sisältämän happimäärän. Ainakin Boschin antureissa tämä vertailuilma kulkee johdon sisällä säikeiden välissä ja yhteys ulkoilmaan on sitten Abico-liittimen luona (puhtaampaa kuin ottaa vertailuilma heti anturin vierestä). Eli Boschin lambda-anturin saa toimintakyvyttömäksi tekemällä sähköteknisesti parhaat mahdolliset liitokset tinauksella, kutistesukalla ja rasvaamalla liittimen. Oikeia tapa on jatkaa johtoa sellaisella (Abico-)liitoksella josta ilma pääsee läpi (ja mahdollisesti kutistesukka tämän päälle) ja pitämällä liittimet kuivina. Mulla ei sitten ole kokemusta muun merkkisistä antureista.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Polttoaine putkistossa tukos..?suora6 kirjoitti:Alipainetta löytyy tyhjäkäynnillä ja lambda on vain seoksen mittaamiseen se ei liity vikaan millään lailla.
soppa vaan tuntuu loppuvan......
Putki rutussa tms....?
Polttoainesäiliö ei saa korvausilmaa...?
Paineensäädin finaalissa....? ( jäännöspaineen pitäisi olla n.2.7bar )
Viimeksi muokannut 9000CD23T, Ma Joulu 12, 2005 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
eikös paineensäädin rikkouduttuaan anna liikaa bensaa vai olenko ihan hakoteillä.9000CD23T kirjoitti:Polttoaine putkistossa tukos..?suora6 kirjoitti:Alipainetta löytyy tyhjäkäynnillä ja lambda on vain seoksen mittaamiseen se ei liity vikaan millään lailla.
soppa vaan tuntuu loppuvan......
Putki rutussa tms....?
Polttoainesäiliö ei saa korvausilmaa...?
Paineensäädin finaalissa....?
toi korvausilma olis yksi vaihtoehto ottaa tankin korkin irti ja koittaa sitten
noh
ilmeni yhtäkkiä ajossa ei vaan vetänyt eikä ottanut kierroksia tota 2500 enempää
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Täällä tietoa suuttimista yms....suora6 kirjoitti:Alipainetta löytyy tyhjäkäynnillä ja lambda on vain seoksen mittaamiseen se ei liity vikaan millään lailla.
soppa vaan tuntuu loppuvan......
lisätään sen verran että soppa riitti ennen 1.6 bar 5500 rpm saakkaa
ahtimen vaihdon kylkiäisinä ton lambdan laitoin että tiesin riittääkö noi aeron punaset suuttimet
http://homepage.mac.com/ljwest/test/LHparts.html
Oletko ottanut CE vikakoodit ulos..?
Mites se kaasuläpän asentoanturi..?
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
http://www.swedishwrench.com/flashcodediagram.htm
tuota ohjetta seuraamalla ei onnistunut vikakoodien luku.Lykkäsi sieltä testinastasta 12v ulos.Mikähän mulla nyt on oikkarissa?
tuota ohjetta seuraamalla ei onnistunut vikakoodien luku.Lykkäsi sieltä testinastasta 12v ulos.Mikähän mulla nyt on oikkarissa?
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Ettei vaan olisi ilmamassamittari rikki ?? pojan tonttu oireili justiinsa samalla tavalla ja IMM:hän oli hajalla.
Kokeile jos saisit joltakin IMM:n kokeiltavaksi sillä se on 5 min vaihtohomma ja yksi vika kohta on ainakin tarkastettu.
Kokeile jos saisit joltakin IMM:n kokeiltavaksi sillä se on 5 min vaihtohomma ja yksi vika kohta on ainakin tarkastettu.
Viimeksi muokannut valtteri, Ma Joulu 12, 2005 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Kävin repimässä imm:n irti ja kas kummaa oli se lanka poikki joka on siellä sisällä!!!valtteri kirjoitti:Ettei vaan olisi ilmamassamittari rikki ?? pojan tonttu oireili justiinsa samalla tavalla ja IMM:hän oli hajalla.
Kokeile jos saisit joltakin IMM:n kokeiltavaksi sillä se on 5 min vaihtohomma ja yksi vika kohta on ainakin tarkastettu.
eli sehän se ilmeisesti sitten kiusoitteli nyt täytyy vaan löytää jostain tollainen 017 loppuinen immu ja halpaa on niinkuin elämä yleensä.
Mutta iso kiitos !!!
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525