Vaparikoneen alakerta turbokoneessa

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
heikki.rantalaiho
"Aero"
Viestit: 404
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

Vaparikoneen alakerta turbokoneessa

Viesti Kirjoittaja heikki.rantalaiho »

Voiko laittaa vaparikoneen (B204) alakertaa turbokoneeseen vai särkyykö alta aikayksikön, vai pelittääkö ollenkaan?
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
vtp9k
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 16:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vtp9k »

Männät joudut ainakin vaihtamaan erilaisten puristusten takia. Kiertokangetkin taitavat olla ainakin eri osanumerolla Saabilla, tiedä sitten miten noissa on eroa. Kampiakseli on sama.
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1308
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Re: Vaparikoneen alakerta turbokoneessa

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

heikki.rantalaiho kirjoitti:Voiko laittaa vaparikoneen (B204) alakertaa turbokoneeseen vai särkyykö alta aikayksikön, vai pelittääkö ollenkaan?
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=33471
Tässä keskustelua aiheesta, kyseessä kuitenkin b202
mutta ideana kuitenkin sama. Eli tavallinen 2.0 i 16valve
johon laitettu turbo j.n.e.
Riippuen ahtopaineista niin voi kyllä korkeampaa puristuksia
käyttää.
nimim. b202 t8 männillä ->~9.4:1 ja pitää apc:llä nätisti barin ahdot. :roll:
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Vastaa Viestiin