Vaparikoneen alakerta turbokoneessa
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
Vaparikoneen alakerta turbokoneessa
Voiko laittaa vaparikoneen (B204) alakertaa turbokoneeseen vai särkyykö alta aikayksikön, vai pelittääkö ollenkaan?
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
Re: Vaparikoneen alakerta turbokoneessa
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=33471heikki.rantalaiho kirjoitti:Voiko laittaa vaparikoneen (B204) alakertaa turbokoneeseen vai särkyykö alta aikayksikön, vai pelittääkö ollenkaan?
Tässä keskustelua aiheesta, kyseessä kuitenkin b202
mutta ideana kuitenkin sama. Eli tavallinen 2.0 i 16valve
johon laitettu turbo j.n.e.
Riippuen ahtopaineista niin voi kyllä korkeampaa puristuksia
käyttää.
nimim. b202 t8 männillä ->~9.4:1 ja pitää apc:llä nätisti barin ahdot.

9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575