-Kylmänä käynnistyy normaalisti, kierrokset pomppaavat ensin ~1500 rpm ja laskevat siitä normaaleiksi. Tämän jälkeen kun polkaisee kaasua, kierrokset tippuvat 500 rpm pintaan, pomppaavat siitä hieman yli 1000 rpm ja jäävät seilaamaan tälle välille
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-Nykii kylmänä kiihdytyksissä ja välillä tasaisessakin ajossa. Lämpimänä pelaa paremmin, mutta satunnaista nypytystä esiintyy. Ainakin ykkösellä kiihdyttäessä auto tahmaa lämpimänäkin selvästi 4000 rpm kohdalla.
Tyhjäkäynnin vaeltelu kylmänä ja nykiminen alkoi tasatarkkaan siitä, kun auto viime perjantaina joutui seisomaan muutaman tunnin pihalla, joka oli täynnä Sitikoita
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Toimenpiteet tähän mennessä:
-Tulpat, johdot, jakajan kansi, pyörijä ja puola vaihdettu. Vähensi nykimistä selvästi, mutta ei lopettanut sitä.
-Ruiskun lämpötila-anturi vaihdettu
-Tyhjäkäyntimoottori putsattu
Vanhoista tulpista kahden keskimmäisen juuressa oli öljyä ja johdotkin olivat huomattavan öljyiset, joten ne ovat mitä luultavimmin aiheuttaneet oman osansa käyntiongelmasta. Vielä tuntuis olevan jäljellä jotain häikkää, joka ei ilmeisesti liity sytkäpuoleen. Alipainevuotoa voisi epäillä muuten, mutta tuo tyhjäkäynnin seilaaminen kylmänä ja käynnin tasoittuminen hetken päästä ei oikein sovi kuvaan. Vanhat tulpat olivat kaikki tasaisen kauniin värisiä eli ainakaan näkyviä glykolipesun merkkejä niissä ei ollut. Vedet ja öljyt vaikuttaisivat pysyvän omalla puolellaan. Pitäiskö seuraavaksi alkaa epäilemään ilmamassamittaria vai onko jotain muita potentiaalisia mahdollisuuksia, jotka kannattaisi vielä käydä läpi ennen IMM:n vaihtoa?